• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
9

آبشار آبگرمه دورود توسط انجمن ناجیان اشترانکوه پاکسازی شد

  • کد خبر : 6891
  • ۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۶
آبشار آبگرمه دورود توسط انجمن ناجیان اشترانکوه پاکسازی شد

به گزارش پایگاه خبری گهر،  روز جمعه ۹ مهرماه منطقه گردشگری آبشار آبگرمه دورود توسط انجمن مردم نهاد ناجیان اشترانکوه و گهر رود پاکسازی شد. در این اقدام فرهنگی، اعضای این انجمن که از فعالان زیست محیطی دغدغه مند این شهرستان بشمار می آیند با حمایت  مادی و معنوی افراد حقیقی و حقوقی همچون “تعاونی […]

به گزارش پایگاه خبری گهر،  روز جمعه ۹ مهرماه منطقه گردشگری آبشار آبگرمه دورود توسط انجمن مردم نهاد ناجیان اشترانکوه و گهر رود پاکسازی شد.
در این اقدام فرهنگی، اعضای این انجمن که از فعالان زیست محیطی دغدغه مند این شهرستان بشمار می آیند با حمایت  مادی و معنوی افراد حقیقی و حقوقی همچون “تعاونی مصرف فرهنگیان” و بیمه مرکزی “خاورمیانه”، پس از ساعت ها تلاش بی وقفه، بیش از بیست کیسه پلاستیکی زباله را از این منطقه جمع آوری کردند. در پایان این زباله ها  توسط اهالی بومی  برای بازیافت و امحاء به مرکز این شهرستان منتقل شد.

آبشار پلکانی آب‌گرمه یا آبشار چنار(آبشار آبگرمه چنار) یا بیشه گرمه که دارای آبی بسیار خنک و زلال و دائمی می باشد یکی از آبشارهای پلکانی زیبای استان لرستان است که در بیست کیلومتری شهرستان دورود واقع شده است. این منطقه گردشگری بکر و زیبا که در چند سال اخیر مورد توجه گردشگران داخلی و خارجی قرار گرفته است، به منظور عدم تخریب و حفاظت از پاکیزگی آن، بطور جدی نیازمند حمایت همه جانبه شهروندان،نهاد ها و سازمانهای دولتی و خصوصی است. از طرفی انجمن مردم نهاد «ناجیان و حامیان گهر رود اشترانکوه» در سال ۱۳۹۹ به منظور حمایت از محیط زیست تأسیس  و بطور جدی و مستمر در راستای نیل به اهداف و چشم اندازهای خود به کنشگری زیست محیطی مشغول است.شهروندان علاقه مند به عضویت در این انجمن می توانند در واتس آپ به شماره ۰۹۱۳۴۲۳۱۳۹۳ پیام بدهند.


لینک کوتاه : https://gaharnews.ir/?p=6891

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.