• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
3
با اعلام سازمان هواشناسی؛

آسمان کشور از دوشنبه بارانی می شود

  • کد خبر : 8765
  • ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰:۰۰
آسمان کشور از دوشنبه بارانی می شود
بنابر اعلام سازمان هواشناسی، یک سامانه بارشی از روز دوشنبه وارد کشور می‌شود.

به گزارش گهر به نقا از مهر، دوشنبه (۴ اردیبهشت) با ورود سامانه بارشی به کشور در شمال غرب و مناطقی از غرب کشور رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید رخ می‌دهد. همچنین در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب دوشنبه در برخی مناطق جنوب شرق، شرق، بخش‌هایی از مرکز و دامنه‌ها و ارتفاعات البرز مرکزی و زاگرس مرکزی و جنوبی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید انتظار می‌رود.

سه‌شنبه (۵ اردیبهشت)، در برخی مناطق شرق، جنوب شرق استان‌های ساحلی دریای خزر و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی به‌ویژه در غرب لرستان و نیمه‌جنوبی سیستان و بلوچستان رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

چهارشنبه (۶ اردیبهشت)، در برخی مناطق شرق، جنوب شرق، بخش‌هایی از مرکز استان‌های ساحلی دریای خزر، استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و شرقی و برخی مناطق اردبیل و شمال آذربایجان شرقی و پنجشنبه (۷ اردیبهشت) در برخی مناطق واقع در نیمه‌شرقی کشور رگبار پراکنده رخ می‌دهد. طی این مدت در مناطق مستعد رخداد تگرگ انتظار می‌رود.

دوشنبه در شمال شرق، جنوب غرب و نوار شرقی، سه‌شنبه در جنوب شرق و شمال شرق و چهارشنبه و پنجشنبه در برخی مناطق شمال شرق، شرق و جنوب شرق کشور در بعضی ساعات وزش باد به نسبت شدید تا شدید و در مناطق مستعد خیزش گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

آسمان تهران روز دوشنبه کمی ابری تا نیمه‌ابری و گاهی وزش باد و در بعضی ساعت‌ها افزایش باد با حداقل دمای ۱۹ و حداکثر دمای ۳۰ درجه سانتیگراد و روز سه شنبه (۵ اردیبهشت) نیمه‌ابری، در بعد از ظهر افزایش ابر، گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید با حداقل دمای ۲۱ و حداکثر دمای ۳۰ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

لینک کوتاه : https://gaharnews.ir/?p=8765

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.