• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
7
عباس گودرزی در تذکر شفاهی:

آقای روحانی! این چه وضع بودجه ریزی است!

  • کد خبر : 4715
  • ۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۳
آقای روحانی! این چه وضع بودجه ریزی است!
نماینده مردم بروجرد در مجلس گفت: بهتر است قبل از آنکه مجلس کلیات لایحه بودجه ۱۴۰۰ را رد کند دولت آن را اصلاح کند.

به گزارش خبرگزاري گهر به نقل از   مهر، عباس گودرزی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی خطاب به رئیس جمهور گفت: آقای روحانی! این چه وضع بودجه ریزی برای کشور است؟ شما هم می خواهید مردم را گرفتار کنید و هم حاکمیت را به چالش بکشانید.

وی بیان کرد: دولت در بودجه سال آینده میزان فروش نفت را  ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار بشکه در روز در نظر گرفته است و باید به دولت گفت با این شرایط ۳ میلیون یا ۴ میلیون بشکه در روز می نوشتید و یا هر چه دوست داشتید می نوشتید!

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دولت در بودجه سال آینده درآمدهای غیرواقعی تعریف کرده و از سوی دیگر مجلس در قانون بودجه ۹۹ اخذ مالیات از خانه ها و خودروهای لوکس را تصویب کرد اما دولت این موضوع را از لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ حذف کرده و این چه نحوه برنامه ریزی برای کشور است؟

گودرزی خطاب به روحانی اظهار داشت: شما چند ماه از سال ۱۴۰۰ روی کار هستید پس کاری کنید که مردم از شما با نام نیک یاد کنند.

وی افزود: بهتر است قبل از آنکه مجلس کلیات لایحه بودجه ۱۴۰۰ را رد کند دولت درخواست بازگشت لایحه را دهد و آن را اصلاح کند چرا که منابع غیرقابل تحققی در این بودجه تعریف شده است.

این نماینده مجلس همچنین گفت: واکسن کرونا در حال ساخت است و هنوز وضعیت کارکنان  قراردادی و مراکز درمانی تعیین تکلیف نشده و در اقدام و عمل کسی برای پرستاران و کارکنان مراکز درمانی اقدامی انجام نداده است.

لینک کوتاه : https://gaharnews.ir/?p=4715

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.