• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
13
با حضور نماینده ولی فقیه در لرستان انجام گرفت:

آیین تکریم و معارفه امام جمعه شهرستان دورود برگزار شد

  • کد خبر : 4334
  • ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۶
آیین تکریم و معارفه امام جمعه شهرستان دورود برگزار شد
اختصاصی گهرخبر/ظفر پاپی:آیین تکریم و معارفه امام جمعه شهرستان دورود روز شنبه مورخه 29 شهریور 1399 در این شهرستان برگزار شد.

اختصاصی گهرخبر/ظفر پاپی:آیین تکریم و معارفه امام جمعه شهرستان دورود روز شنبه مورخه 29 شهریور 1399 در این شهرستان برگزار شد.

به گزارش گهرخبر پیش از ظهر امروز جلسه شورای اداری شهرستان دورود با موضوع تکریم و معارفه امام جمعه شهرستان با حضور حسین گودرزی نماینده مردم دورود و ازنا، حجه الاسلام شاهرخی نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، ثمینی معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان، نازاریان مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان، آشتاب مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان، پیروزفر سرپرست اداره کل راه آهن لرستان و مسئولین شهرستان دورود در محل سالن آمفی تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد دورود برگزار گردید.

پیش از این حجت الاسلام «رضا حقیان» از سال ۹۳ و به مدت شش سال امامت نماز جمعه شهرستان دورود را بر عهده داشت.

امام جمعه دورود

در ابتدا صبح امروز امام جمعه شهرستان دورود حجت‌الاسلام  والمسلمین سیدمصطفی حسینی نوری در میان استقبال باشکوه و بی نظیر مردم و مسئولان شهرستان دورود وارد این شهر شد.

امام جمعه شهرستان دورود

سپس حجه الاسلام والمسلمین مصطفی حسینی نوری به همراه مردم شریف شهرستان دورود و مسئولین به مقام شامخ شهیدان شهرستان ادای احترام کردند و مزار این شهیدان والا مقام غبار روبی گردید.

امام جمعه شهرستان دورود

امام جمعه شهرستان سپس در منزل اولین شهید دفاع مقدس در شهرستان دورود (شهید سیدحسین موسوی) حضور پیدا کردند و از خانواده این شهید تقدیر نمودند.

امام جمعه شهرستان دورود

پس از این دیدار، جلسه شورای اداری شهرستان دورود  با موضوع تکریم و معارفه امام جمعه شهرستان با حضور حسین گودرزی نماینده مردم دورود و ازنا، حجه الاسلام شاهرخی نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، ثمینی معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان، نازاریان مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان، آشتاب مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان، پیروزفر سرپرست اداره کل راه آهن لرستان و مسئولین شهرستان دورود در محل سالن آمفی تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد دورود برگزار گردید.

 

در این آیین حسین گودرزی با اشاره به اینکه دورود از لحاظ مولفه های مختلف شهری پویا،ویژه و متمایزی است گفت: یکی از بهترین ویژگی های شهر دورود همراهی مردم است که امروز در بحث استقبال از امام جمعه شهر دورود شاهد آن بوده ایم.
نماینده دورود و ازنا با ذکر این نکته که این شهرستان در سال های نه چندان دور قطب صنعت لرستان و حتی غرب کشور بوده است تصریح کرد:امروزه صنعت و اشتغال دورود و ازنا دارای مشکلات عدیده ای است و صنایع راکد بسیاری در آن وجود دارد که با رفع موانع آنها می توان تا حدود بسیاری مشکل اشتغال این دو شهرستان را برطرف نمود.
منتخب مردم دورود و ازنا با اشاره به دیدار با نماینده ولی فقیه در لرستان تصریح کرد: از نماینده معزز ولی فقیه در لرستان حجه الاسلام شاهرخی برای حل مشکلات صنعت و اشتغال در دو شهرستان دورود و ازنا انتظار مساعدت و همراهی داریم.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به دیدارهای مجمع نمایندگان لرستان با نماینده ولی فقیه در لرستان افزود: در مجمع نمایندگان لرستان مطرح شده است که این مجمع در کنار نماینده معزز ولی فقیه در لرستان و با محوریت ایشان و سایر ائمه جمعه، یک اقدام هم افزا و هماهنگ  برای حل مشکلات استان سامان دهیم که به لطف خدا این اقدام صورت گرفته و در حال انجام است.

 

در حاشیه معارفه امام جمعه شهرستان دورود: تکریم خانواده شهیدان مریم طاهری و زینب حمیدی

صبح امروز در حاشیه برگزاری آیین معارفه امام جمعه شهرستان دورود خانواده شهیده مریم طاهری و فرزندش زینب حمیدی تقدیر به عمل آمد.
در 25 آذرماه سال 1365 بر اثر بمباران هوایی شهرستان دورود مریم طاهری به همراه دختر خردسالش زینب حمیدی (که در هنگام شهادت چهارسال داشت) بر اثر اصابت ترکش به شهادت رسیدند.

 

در پایان این مراسم حکم انتصاب حجت‌الاسلام  والمسلمین سیدمصطفی حسینی نوری توسط حجه الاسلام شاهرخی نماینده ولی فقیه در لرستان به ایشان اهدا شد.

 

امام جمعه دورود

لینک کوتاه : https://gaharnews.ir/?p=4334

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.