• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
7
اخبار انتظامی لرستان:

از كشف قاچاق تا پلمپ واحدهای صنفي متخلف

  • کد خبر : 269
  • ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۴
از كشف قاچاق تا پلمپ واحدهای صنفي متخلف
فرمانده انتظامي رومشكان از كشف يك ميليارد و 300 ميليون ريال كالاي قاچاق در اين شهرستان خبر داد.
فرمانده انتظامی لرستان از انتظامي الیگودرز بازدید کرد
فرمانده انتظامي استان با حضور در شهرستان الیگودرز و دیدار با فرماندار شهرستان از پاسگاه قلیان بازدید کرد.
سردار «حاجی محمد مهدیان نسب» به همراه فرمانده انتظامی الیگودرز ضمن دیدار با دکتر «حمید کشکولی» در خصوص انتخابات و اهمیت امنیت انتخابات سالم در شهرستان بحث و گفت‌وگو كردند.
سردار مهدیان نسب در بازدید از پاسگاه قلیان با تبریک عید غدیر خم از تلاش شبانه‌روزی و بی‌دریغ كاركنان پليس در برقراري نظم و امنيت تقدیر و تشکر كرد و گفت: نيروي انتظامي توانسته در بخش‌های مختلف جامعه حضوري موفق داشته باشد.
فرمانده انتظامي استان تصريح کرد: براي کاهش جرائم بايد همه فرماندهان و مديران فرايند اجراي مأموریت‌ها را براي کارکنان تعريف و آموزش دهند و چرخه مأموریت‌ها در تمامي عملیات مشخص شود که مسئول مستقيم آموزش کارکنان زيرمجموعه، شخص فرمانده يگان می‌باشد.
وي تأکید كرد: بخش عمده‌ای از جلوه و نمود عملكرد پليس در کلانتری‌ها و پاسگاه‌های انتظامي تبلور می‌یابد و در واقع، كلانتري و پاسگاه خط مقدم و پشتيباني ناجا در تماس با جامعه به‌حساب می‌آیند.
سردار مهديان نسب در پايان با اهدا هدایا از تعدادی از کارکنان تجليل كرد.
 
دستگيري سارق احشام و کشف 63 رأس گوسفند در دورود
فرمانده انتظامي استان گفت: با تلاش ماموران كلانتري 12 و پليس آگاهي دورود 63 راس احشام سرقتي در كمتر از 12 ساعت كشف و یک نفر سارق دستگير شد.
سردار «حاجي محمد مهدیان نسب » گفت: در پي وقوع يك فقره سرقت احشام در حوزه كلانتري 12 دورود بلافاصله بررسي موضوع در دستور كار عوامل انتظامي و پليس آگاهي شهرستان قرار گرفت و طرح مهار در سطح شهرستان به اجرا در آمد.
وي تصريح كرد: پس از اجراي طرح مهار و بسیج كليه نيروها سارقان عرصه را بر خود تنگ ديده وبه ناچار مجبور به رها كردن احشام سرقتي شدند.
فرمانده انتظامي استان افزود: مأموران كلانتري 12 و پليس آگاهي تحقيقات گسترده‌ای را به‌صورت محسوس و نامحسوس معمول و نهایتاً منجر به شناسايي يك نفر از سارقان شدند و با هماهنگي مقام قضائي در يك عمليات غافلگيرانه وي را دستگير كردند.
وي ادامه داد: متهم دستگیرشده در بازجويي فني به سرقت احشام با همدستي 2 نفر ديگر معترف كه بلافاصله 63 رأس گوسفند سرقتي كشف و تحویل مالباخته شدند.
فرمانده انتظامي استان در پايان با اشاره به این‌که تلاش مأموران جهت دستگيري متهمان متواري ادامه دارد در توصيه به دامداران در خصوص رعايت نكات پيشگيرانه گفت: محل نگهداري احشام از نظر درب ورودي و ديوارها بايستي مستحكم باشد و حتی‌المقدور به دوربين مداربسته مجهز كنند ضمن این‌که در هنگام بردن احشام براي چرا سعي كنند از چند نفر استفاده كنند و از افراد پير و خردسال جهت نگهداري احشام و یا بردن به چرا خودداری كنند.
پلمپ 14 واحد صنفي متخلف در خرم‌آباد
رئيس پليس امنيت عمومي استان از پلمپ 14 واحد صنفي متخلف در مركز استان خبر داد.
سرهنگ «احمدرضا احمديان» گفت: مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی طرح کنترلي و نظارتی بر واحدهای صنفی محصولات فرهنگی ونت سراها در مرکز استان به مدت يك روز اجرا که نتيجه اجراي طرح به شرح زير اعلام می‌شود.
1- بازدید از واحدهای صنفی:79 فقره
2- تذکرات صادره به واحدهای متخلف:62 فقره
3- تعهدات اخذ شده به علت عدم رعایت ضوابط:29 فقره
4- اخطار پلمب به واحدهای متخلف:21 فقره
5-پلمب واحدهای متخلف:14 واحد.

لینک کوتاه : https://gaharnews.ir/?p=269

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.