• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
8

استاندار لرستان: رشد خطرناک کرونا در لرستان

  • کد خبر : 4255
  • ۲۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۵
استاندار لرستان: رشد خطرناک کرونا در لرستان
استاندار لرستان با اشاره به رشد خطرناک ابتلا به کرونا در این استان، گفت: اگر پروتکل‌های بهداشتی رعایت نشود نباید دانش‌آموزان در مدارس حضور پیدا کنند.

به گزارش گهرخبر به نقل از مهر؛ سید موسی خادمی امروز شنبه در حاشیه جلسه ویدئوکنفرانس ستاد ملی مقابله با کرونا به ریاست رئیس جمهور، اظهار داشت: یکی از موارد مطرح شده در این جلسه حضور دانش‌آموزان در مدرسه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بود که اگر پروتکل‌ها رعایت نشوند این موضوع نباید ادامه پیدا کند.

وی یکی دیگر از موضوعات جلسه را بازگشایی دانشگاه‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و سلامتی عنوان کرد.

استاندار لرستان با اشاره به اعلام مقامات عراقی در رابطه با پیاده روی اربعین، گفت: امسال با توجه به شیوع بیماریکرونا، برگزاری مراسم اربعین چه به شکل پیاده روی به سمت عراق و چه در داخل کشور کاملاً منتفی است و این موضوع در جلسه امروز قطعی شد.

خادمی با اشاره به بررسی روند شیوع بیماری در استان‌های مختلف کشور، گفت: متأسفانه یکی از استان‌هایی که در چند روز اخیر جهش مجددی در تعداد بستری‌ها داشته است استان لرستان است و این نشان می‌دهد احتمالاً در مقطعی مراعات مردم کم شده و امروز آثار آن را مشاهده می‌کنیم و لازم است مردم خیلی بیشتر از جاهای دیگر رعایت کنند.

وی با بیان اینکه این رشد خطرناک است، افزود: با توجه به اینکه به فصل پاییز نزدیک می‌شویم و در آن ایام ویروس آنفولانزا نیز شیوع پیدا می‌کند، مقارن شدن این دو ممکن است روند سلامت جامعه را با مشکل بیشتری مواجه کند که خوشبختانه پیشگیری از آنفولانزا و کرونا بر هم منطبق هستند.

استاندار لرستان، از مردم خواست تا با رعایت فاصله لازم، زدن ماسک و عدم حضور در اجتماعات از این دو خطر بزرگ فاصله بگیرند.

لینک کوتاه : https://gaharnews.ir/?p=4255

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.