• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
6

اعتراضات پراکنده در برخی شهرهای کشور/بازگشت آرامش به کشور

  • کد خبر : 7989
  • ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۱
اعتراضات پراکنده در برخی شهرهای کشور/بازگشت آرامش به کشور

  به گزارش گهر به نقل از ایرنا، در شهرستان دورود لرستان حدود ۵۰ نفر در تجمعی محدود با سر دادن شعارهایی خواستار بازگشت قیمت‌ها به قبل شدند؛ با وجود تلاش برخی برای ایجاد حرکت‌های التهاب آفرین، این تجمع با حضور عوامل انتظامی پایان یافت. 🔹شهرستان ایذه در خوزستان نیز بعد از ظهر پنجشنبه شاهد […]

 

به گزارش گهر به نقل از ایرنا، در شهرستان دورود لرستان حدود ۵۰ نفر در تجمعی محدود با سر دادن شعارهایی خواستار بازگشت قیمت‌ها به قبل شدند؛ با وجود تلاش برخی برای ایجاد حرکت‌های التهاب آفرین، این تجمع با حضور عوامل انتظامی پایان یافت.

🔹شهرستان ایذه در خوزستان نیز بعد از ظهر پنجشنبه شاهد برگزاری ۳ اعتراضی چند ده نفری بود؛ در این تجمع برخی تحریک کنندگان با تلاش برای انحراف در تجمع، به برخی از اموال عمومی در این شهر حمله ور شدند.

🔹حمله به برخی فروشگاه‌های زنجیره‌ای و همچنین اقدام به آتش زدن یکی از مساجد شهر، موجب شد که با ورود عوامل انتظامی تجمع کنندگان متفرق شوند.

🔹اندیمشک دیگر شهر استان خوزستان نیز شاهد تجمع حدود ۲۰۰ نفری بود؛ سرداد شعارهایی علیه افزایش قیمت‌ها و همچنین سنگ پرانی به سمت عوامل انتظامی و آتش نشانی باعث مجروحیت یکی از آتش نشانان این شهر شد.
شهرستان دزفول نیز طی دو روز گذشته تجمعات پراکنده‌ای را شاهد بود؛ تعدادی از افراد در چهارراه شریعتی این شهر تجمع کرده و شعارهای ساختار شکنانه سردادند.

🔹تجمع کنندگان که تعداد آنها حدود ۳۰۰ نفر تخمین زده می‌شود با دخالت عوامل انتظامی متفرق شدند؛ دادستان عمومی و انقلاب دزفول اعلام کرد که ۱۵ نفر از کسانی که سعی داشتند تجمعات این شهر را به آشوب بکشند بازداشت شدند.

🔹 شهرستان یاسوج هم طی روز گذشته با تجمع حدود ۳۰ نفره روبرو شد؛ بر همین اساس تعداد ۷ نفر از لیدرهای این تجمع که تلاش داشتند با سر دادن شعارهای تند، اعتراضات را به سمت تخریب اموال عمومی ببرند، توسط عوامل انتظامی دستگیر شدند.

🔹تعدادی از مردم شهرکرد مرکز استان چهارمحال بختیاری هم عصر روز پنجشنبه در معابر اصلی این شهر و در اعتراض به افزایش قیمت‌ها تجمع کردند؛ چهارراه فصیحی محل اصلی این تجمع گزارش شده و تعداد تجمع کنندگان نیز حدود ۲۰۰ نفر گزارش شده است.
این تجمع با درخواست عوامل انتظامی و با هدف جلوگیری از سوء استفاده اراذل و اوباش پایان یافت.

🔹شهرستان جونقان این استان نیز عصر پنجشنبه شاهد تجمعی ۳۰ الی ۴۰ نفره بود؛ در این تجمع نیز برخی شعارها علیه افزایش قیمت‌ها و در مواردی شعارهای ساختار شکنانه سر داده شد.
شهرستان فشافویه تهران هم تجمعی چند ده نفره به همراه شعار علیه افزایش قیمت‌ها را به خود دید؛ هجوم به یکی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای و آتش زدن یکی از فضاهای سبز سطح شهر،  باعث دخالت عوامل انتظامی و متفرق شدن جمعیت شد.

🔹بر اساس گزارش‌های تکمیلی خبرنگاران ایرنا از سراسر کشور، هم اکنون تجمع فعالی در سطح کشور گزارش نشده و تجمعات محدود برخی شهرها نیز با دخالت عوامل تامین کننده امنیت و همکاری مردم پایان یافته است.

 

لینک کوتاه : https://gaharnews.ir/?p=7989

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.