• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
7
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان خبرداد:

ایجاد بازارچه عرضه محصولات صنایع دستی شهرستان بروجرد

  • کد خبر : 305
  • ۰۱ شهریور ۱۳۹۸ - ۲:۱۷
ایجاد بازارچه عرضه محصولات صنایع دستی شهرستان بروجرد
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان از انجام مقدمات ایجاد نمایشگاه و بازارچه عرضه محصولات صنایع دستی شهرستان بروجرد خبرداد.
سید امین قاسمی گفت: با توجه به اینکه شهرستان بروجرد یکی از قطب‌های مهم تولید محصولات صنایع دستی در استان و کشور به شمار می‌رود و از طرفی این شهر به تازگی به عنوان شهر ملی ورشو به ثبت رسیده است، ایجاد بازارچه و نمایشگاه فروش محصولات صنایع دستی منسجم و مطابق با استانداردها امری ضروری است.
وی با اشاره به رایزنی‌های صورت گرفته با معاونت صنایع دستی و هنرهای سنتی کشور افزود: با استفاده از اعتبارات ملی و استانی مقدمات احداث بازارچه صنایع دستی در شهرستان بروجرد فراهم شده است.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اضافه کرد: در ادامه روند تسریع مراحل احداث بازارچه، این اداره کل ضمن انجام مطالعات و بررسی‌های لازم و صدور مجوزهای مورد نیاز، رایزنی‌هایی  با سایر دستگاه‌های اداری مربوطه در جهت رفع موانع و تسهیل در ساخت بازارچه انجام داده و مقدمات حضور بخش خصوصی نیز جهت سرمایه‌گذاری فراهم شده است.
قاسمی در پایان با اشاره به این نکته که سرمایه گذار بخش خصوصی مراحل ایجاد بازارچه صنایع دستی را آغاز کرده است، یادآور شد: با توجه به پاسخگو نبودن روش‌های سنتی در فروش محصولات صنایع دستی امید می‌رود با احداث بازارچه‌های دائمی صنایع دستی درتمام نقاط استان و استفاده از روش‌های نوین فروش محصولات صنایع دستی مانند راه‌اندازی سایت‌های فروش مجازی و ارسال پستی محصولات ضمن رونق بخشیدن به کسب و کار صنعتگران شاغل در حوزه صنایع دستی استان، اقدامات اساسی در راستای خدمات‌رسانی به گردشگران داخلی و خارجی انجام پذیرد .

لینک کوتاه : https://gaharnews.ir/?p=305

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.