• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
10

بازار سیاه بلیط اتوبوس بین شهری در دورود/معضلی که هرسال تکرار می شود

  • کد خبر : 7753
  • ۱۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۳:۱۷
بازار سیاه بلیط اتوبوس بین شهری در دورود/معضلی که هرسال تکرار می شود
مگر می شود اهل لرستان باشی و هر سال عید هزاران خانواده یا نیروی کار را نبینی که برای تعطیلات عید نوروز به شهر خود باز می گردند. آنهایی که وسیله ی نقلیه دارند مشکلی ندارند اما این داستان برای آنهایی که خودرویی ندارند یک استرس و معضل برای بازگشت پس از پایان تعطیلات است.

لرستان از استان هایی است حدود ۲۰ الی ۳۰ درصد از جمعیت خود را به دلیل مهاجرت از دست داده است و این افراد در شهرهای مختلف برای به دست آوردن لقمه ای نان سکونت دارند.

تعدادی از مخاطبین پایگاه خبری گهر از نبود بلیط اتوبوس بین شهری در دورود گلایه کرده اند.

یکی از مخاطبین که فرزندش در تهران سرباز است می گوید: از ابتدای فروردین تا دهم فروردین،هرروز برای خرید یک بلیط به تعاونی های مختلف اتوبوسرانی مراجعه کرده ام اما ذریغ از یک صندلی!

 

یکی دیگر از جوانان دورودی که در تهران  مشغول به کار است با گلایه می گوید: من ۱۰ سال است که هر نوروز این مشکل را برای تهیه بلیط اتوبوس دارم. اگر آشنایی داشته باشی به راحتی ه تعداد بلیط که بخواهی گیرت می آید اما اگر سفارش نشوی سرنوشتی مانند من نصیب مسافران می شود که مجبور به ماشین عبوری می شوم.

این جوان می گوید: بسیاری از دوستان من نیز دست خالی از تعاونی ها بر می گردند و سایت فروش بلیط هم در این ایام بسته هستند و ما برای برگشتن دردسر بسیاری داریم.

حال انتظار می رود بر عرضه بلیط و فروش آن در این ایام نظارت بیشتری صورت گیرد تا فروش بلیط به صورت عادلانه و قانونی انجام شود.

لینک کوتاه : https://gaharnews.ir/?p=7753

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.