• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
9
در هفته دولت انجام گرفت

با حضور نماینده مردم دورود و ازنا تعدادی طرح در دورود به بهره برداری رسید

  • کد خبر : 4186
  • ۰۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۶
با حضور نماینده مردم دورود و ازنا تعدادی طرح در دورود به بهره برداری رسید
گهرخبر/ظفر پاپی: با حضور نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس،معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی، فرماندار دورود، رئیس سازمان جهاد استانی و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی تعدادی طرح کشاورزی و عمرانی به بهره برداری رسید

گهرخبر/ظفر پاپی: با حضور نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس،معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی، فرماندار دورود، رئیس سازمان جهاد استانی و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی تعدادی طرح کشاورزی و عمرانی به بهره برداری رسید.

طرح آسفالت محور رازان به دورود در حوزه راهداری

طرح آسفالت محور رازان به دورود به طول ۲۴ کیلومتر و با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

افتتاح پروژه آبرسانی تحت فشار روستای کول آباد

رئیس جهاد کشاورزی دورود در حاشیه این افتتاحیه گفت: پروژه آبیاری تحت فشار روستای کول آباد با مساحت ۱۳۲ هکتار و اعتبار ۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان اعتبار به بهره برداری رسیده است.

محسن اکبری در ادامه افزود: پروژه آبرسانی روستای کول آباد از طریق شبکه آبرسانی سد مروک تغذیه می شود و دارای سیستم آبیاری تلفیقی است که به صورت  آبیاری قطره ای متحرک و طیفی 132 هکتار از مزارع را تحت پوشش خود می برد .

 

بهره برداری از واحد تولید بتن آماده دانیال مهر گستر زاگرس شهرستان دورود

یک واحد تولید بتن آماده در شهرستان دورود با اعتبار ۸ میلیارد تومان شامل ۶ میلیارد تومان ماشین‌آلات و ۲ میلیارد تومان تجهیزات با اشتغال ۲۵ نفر به بهره برداری رسید.

این واحد تولیدی با ظرفیت تولید ۲۵۰ متر مکعب انواع بتن با مقاومت های مختلف از مصالح اولیه استاندارد تولیدی کارخانه شامل شن و ماسه شکسته کوهی راه اندازی شد.

لینک کوتاه : https://gaharnews.ir/?p=4186

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.