• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
10
فرمانده سپاه ناحیه دورود؛

برنامه‌های هفته بسیج شهرستان‌ دورود تشریح شد

  • کد خبر : 7168
  • ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۰:۲۰
برنامه‌های هفته بسیج شهرستان‌ دورود تشریح شد
فرمانده سپاه ناحیه دورود در نشست خبری با خبرنگاران ، اظهار داشت: در اهمیت و شأن و جایگاه بسیج همین بس که رهبر معظم انقلاب فرموده‌اند بسیج مردمی‌ترین و مکتبی‌ترین نیروی مقاومت در جهان است.

به گزارش پایگاه خبری گهر، سرهنگ پاسدار غلامرضا سالاروند با بیان اینکه تفکر بسیجی امروز به الگویی در جهان بدل شده است تأکید کرد: هفته بسیج بهترین فرصت برای تبیین و تشریح جایگاه بسیج در دنیاست.

فرمانده سپاه ناحیه دورود با تأکید بر اینکه ملت ایران با تفکری برگرفته از بسیج هر زمان که تمامیت و امنیت و سلامت کشور در خطر و مورد تهدید دشمنان قرار گیرد، در صحنه حاضر بوده و هستند، گفت: بسیج در برهه‌های مختلف از جمله سیل، زلزله و دیگر حوادث مترقبه و غیرمترقبه همواره در میدان عمل آماده است.

سرهنگ سالاروند تأکید کرد: خدمات بسیج در عرصه‌های مختلف باید برای مردم بازگو شود و این در حقیقت همان چیزی است که دشمنان نمی‌خواهند محقق شود.

وی از جمله برنامه‌های شاخص هفته بسیج در این شهرستان را اجرای رزمایش اقتدار جهادگران در قالب تیم‌ها و گروه‌های بسیج سازندگی عنوان کرد و افزود: این رزمایش یکشنبه ۳۰ آبان ماه با حضور مسئولین شهرستان برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت:  از دیگر ویژه‌برنامه‌های هفته بسیج امسال را دیدار بسیجیان و کارکنان سپاه با امام جمعه شهرستان ، رزمایش اقتدار بسیجیان در مصلی نماز جمعه ، برگزاری ایستگاه اهداء خون،برگزاری یادواره‌های شهدا، دیدار و سرکشی از خانواده های معظم شهدا، افتتاح پروژه های عمرانی بسیج سازندگی ،تجلیل از بسیجیان و سربازان نمونه ، توزیع بسته های معیشتی در قالب کمک های مومنانه،برگزاری رزمایش طرح ثامن ،برگزاری نشست های سواد رسانه ای ، برگزاری مسابقه کتابخوانی با موضوع کتاب انسان ۲۵۰ ساله، برگزاری مسابقه مجازی سواد رسانه ای ، برگزاری میز خدمت ادارات در مناطق حاشیه و نماز جمعه، برگزاری نمایشگاه صنایع دستی ، برگزاری نمایشگاه ابداعات و اختراعات بسیجیان، حضور حلقات صالحین در نماز جمعه، و عطرافشانی مزار مطهر شهیدان عنوان کرد.

وی بیان داشت: : در روز بسیج مستضعفین پنجم آذرماه نیز تمامی بسیجیان پایگاه‌های مقاومت بسیج در مصلی امام خمینی(ره) نماز جمعه حضور خواهند یافت و عظمت و اقتدار بسیج را به نمایش خواهند گذاشت.

لینک کوتاه : https://gaharnews.ir/?p=7168

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.