• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
11
رئیس هیات دو و میدانی لرستان؛

برگزاری مسابقات کشوری دو و میدانی نوجوانان و جوانان در لرستان

  • کد خبر : 7022
  • ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۰
برگزاری مسابقات کشوری دو و میدانی نوجوانان و جوانان در لرستان
رییس هیات دو و میدانی لرستان گفت: مسابقات قهرمانی باشگاه‌های کشور ۲۶ مهرماه به میزبانی خرم‌آباد برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری گهر، سیاوش سپهوند در جمع خبرنگاران افزود: همه تهمیدات لازم برای برگزاری مسابقات قهرمانی دو و میدانی باشگاه‌های کشور در رده نوجوانان وجوانان دختر و پسر در خرم آباد فراهم است.

وی ادامه داد: این رقابت ها ۲۶ و۲۷ مهر در بخش پسران و ۲۹ و ۳۰ همین ماه نیز در بخش دختران تحت عنوان کنگره ۶ هزار و ۳۰۰ شهید لرستان در ورزشگاه جهان پهلوان تختی خرم آباد برگزار می شود.

وی با بیان اینکه ۵۰۰ ورزشکار، مربی، داور و کادر فنی در این مسابقات حضور خواهند داشت افزود: ۲۵۰ نفر در بخش پسران و ۲۵۰ نفر در بخش دختران در قالب ۱۵ تیم برای حضور در این رقابت ها اعلام آمادگی کرده اند.

سپهوند با بیان اینکه تیم باشگاه پلیمر خلیج فارس دختران و پسران خرم آباد با حضور ۵۰ ورزشکار در این مسابقات شرکت می کند تصریح کرد: برگزاری  این مسابقات به عنوان انتخابی تیم ملی نوجوانان جهت  شرکت در مسابقات آسیایی کویت در اسفند ماه سال جاری است.

وی ادامه داد: تیم های لیگ برتری کشور از جمله ۱۰ باشگاه برتر مانند مس سرچشمه، سپاهان و دانشگاه آزاد اسلامی در این مسابقات حضور می یابند.

وی با بیان اینکه این رقابت ها به صورت زنده از شبکه استانی افلاک لرستان پخش خواهد شد اظهار داشت: این چهارمین میزبانی است که توسط هیات دو و میدانی لرستان انجام می شود.

لینک کوتاه : https://gaharnews.ir/?p=7022

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.