• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
9
11 مجروح و دو کشته در تصادف امروز نورآباد

تصادف خونین اتوبوس و کامیون در نورآباد

  • کد خبر : 523
  • ۱۵ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۰
تصادف خونین اتوبوس و کامیون در نورآباد
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان گفت: در حادثه برخورد اتوبوس با کامیون در محور نورآباد- نهاوند ۱۱ نفر مجروح شدند و ۲ نفر نیز جان خود را از دست دادند.

تصادف خونین اتوبوس و کامیون در نورآباد 11 مجروح و دو کشته برجا گذاشت.مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان گفت: در حادثه برخورد اتوبوس با کامیون در محور نورآباد- نهاوند ۱۱ نفر مجروح شدند و ۲ نفر نیز جان خود را از دست دادند.

یک مادر و فرزند 11 ساله جان خود را از دست دادند

صارم رضایی امروز جمعه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در نخستین ساعت از روز جمعه از طریق مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر لرستان حادثه برخورد کامیون با اتوبوس اطلاع داده شد که بلافاصله تیم‌های امدادی و عملیاتی جمعیت هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در این حادثه که در کیلومتر ۲۷ محور نورآباد به نهاوند و منطقه گاماسیاب اتفاق افتاد ۱۱ نفر مصدوم شدند و دو نفر نیز جان خود را از دست دادند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان گفت: در این حادثه ۱۸ نفر از عوامل امدادی به همراه پنج دستگاه آمبولانس جمعیت هلال احمر و یک دستگاه خودروی ست نجات به محل حادثه اعزام شدند که توانستند خدمات امدادی مطلوبی به حادثه دیدگان ارائه دهند.

رضایی بیان کرد: دو نفر از مصدومان که نیاز به خدمات بیمارستانی داشتند توسط جمعیت هلال احمر به مراکز درمانی انتقال یافتند.

وی گفت: علت این حادثه از سوی عوامل انتظامی در حال بررسی اینکه متعاقباً اطلاع رسانی می شود.

لینک کوتاه : https://gaharnews.ir/?p=523

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.