• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
8
نماينده مردم دورود و ازنا:

جلسه مجمع نمایندگان لرستان با ۴ وزیر/نظر مثبت مجمع نمايندگان لرستان نسبت به وزراي پيشنهادي

  • کد خبر : 6507
  • ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۰
جلسه مجمع نمایندگان لرستان با ۴ وزیر/نظر مثبت مجمع نمايندگان لرستان نسبت به وزراي پيشنهادي
نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کابینه سیزدهم منسجم‌ و مقتدر است، از جلسه مجمع نمایندگان لرستان با ۴ وزیر پیشنهادی خبر داد.

۹به گزارش گهر به نقل از مهر، حسین گودرزی در گفت و گو با اشاره به مطالبات مردم لرستان از وزرای پیشنهادی بیان کرد: در این راستا مجمع نمایندگان لرستان با وزرای پیشنهادی نیرو، کار، راه و شهرسازی و همچنین جهاد کشاورزی دیدار و جلسه داشته است.

وی با اشاره به طرح مسائل اختصاصی استان در این جلسات افزود: مجمع نمایندگان استان با این وزرا جلسه اختصاصی داشته است.

پیگیری مطالبات لرستانی‌ها از وزرای مرتبط

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه در استان لرستان بیشتر این وزارتخانه‌ها فعال هستند گفت: مجمع نمایندگان استان با هر کدام از این وزرا مباحث و صحبت‌های جدی داشته است.

گودرزی با اشاره به برخی رایزنی‌های انجام شده، تصریح کرد: به دنبال این هستیم که اگر این وزرا در مجلس رأی آوردند، مصوبات و تعهدات طرفینی عملیاتی شوند.

وی در ادامه سخنان خود در مورد فضای کنونی مجلس پیرامون وزرای پیشنهادی و جلسات بررسی و رأی اعتماد به وزرا گفت: وزرای خیلی خوبی از حیث کیفیت، تجربه، تعهد به ظرفیت‌های درونی کشور و … در کابینه وجود دارد.

کابینه سیزدهم نسبت به دولت‌های قبل منسجم‌تر و مقتدرتر است

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در عین حال نگاه مجلس به چند نفر از وزرا مانند وزیر آموزش و پرورش، وزیر ارشاد و… که تجربه کافی را ندارند، خیلی مثبت نیست.

گودرزی افزود: منهای دو تا سه مورد، فکر می‌کنم ما بقی وزرای پیشنهادی حجت الاسلام رئیسی قوی و کار کشته هستند، هم از مبانی نظری و علمی برخوردار هستند و هم تجربه خوبی دارند.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی با مقایسه کابینه پیشنهادی دولت سیزدهم با دوره‌های قبل گفت: به نسبت دولت‌های قبل، فکر می‌کنم این کابینه، کابینه منسجم‌تر و مقتدری است.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی همچنین در ادامه به جلسات تخصصی این کمیسیون از جمله با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اشاره کرد و گفت: جمع بندی کمیسیون اجتماعی در رابطه با «حجت الله عبدالملکی» این بود که گزینه مطلوبی برای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است، ایشان اهل کار هستند، در حوزه اقتصاد مقاومتی و کمیته امداد کار کرده‌اند، تحصیل کرده این حوزه هستند و اینها نکات مثبت ایشان است.

گودرزی تصریح کرد: من خودم نسبت به آقای عبدالملکی به صورت نسبی خوش بین هستم، منتها چالش‌هایی در وزارت خانه وجود دارد، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، وزارت خانه وسیعی است، مأموریت‌های متنوعی دارد، پیگیری مسائل مربوط به آسیب‌های اجتماعی، نهادهای حمایتی و… در این حوزه است. در حوزه «شستا» نخوت و مافیایی وجود دارد که متأسفانه با وزرا هم نوعاً کنترل نمی‌شود، خود سازمان تأمین اجتماعی با صندوق‌های وسیعی که دارد، کار در این وزارتخانه، کار خیلی سنگینی است و ما برای آقای «عبدالملکی» آرزوی توفیق می‌کنیم.

لینک کوتاه : https://gaharnews.ir/?p=6507

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.