• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
8

جوابیه شهرداری دورود در خصوص مطلب پرداخت مطالبات نیروهای شهرداری دورود

  • کد خبر : 7447
  • ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۴
جوابیه شهرداری دورود در خصوص مطلب پرداخت مطالبات نیروهای شهرداری دورود
با درج مطلبی با عنوان "شاغلین خطرناک ترین کار دنیا به نرخ سال ۹۸ حقوق می گیرند" در پایگاه خبری گهر، شهرداری دورود جوابیه را منتشر نموده است که بنابر قانون مطبوعات عینا درج می گردد.

با درج مطلبی با عنوان “شاغلین خطرناک ترین کار دنیا به نرخ سال ۹۸ حقوق می گیرند” در پایگاه خبری گهر، شهرداری دورود جوابیه را منتشر نموده است که بنابر قانون مطبوعات عینا درج می گردد.

به نام خدا

پاسخ

در پاسخ به مطلب منتشر شده در پایگاه خبری گهر در خصوص مطالبات حقوقی و ساعات اضافه کار پرسنل سازمان آتش نشانی بدینوسیله اعلام می دارد
پرداخت مطالبات حقوقی پرسنل خدوم شهرداری از اولویت‌های اصلی شهردار و مجموعه مدیریتی شهرداری است .
یقینا مشکلات امروز شهرداری که میراث
نا کارمدی مدیران گذشته وشرایط خاص زمانی است مد نظر همگان بوده وگریبانگیر تمامی پرسنل شهرداری و شامل حال یکایک مدیران و کارکنان می باشد ، بنا بر این
می بایست با بر نامه ریزی و تلاش شبانه روزی بر این مشکلات فائق آمد . به لطف خداوند متعال مطالبات حقوقی کارکنان شهرداری در طول فقط ۴ماه در حال به روز رسانی است، و در این مسیر اعمال بر خی محدودیت‌ها که تماما قانونی بوده از جمله مدیریت ساعات اضافه کار پرسنل گریز ناپذیر می باشد .
در این میان برای کارکنان آتش‌نشانی نسبت به دیگر کارکنان شهرداری ساعات اضافه کاری بالاتری لحاظ گردیده و بصورت میانگین هر نفر ماهانه ۷۵ تا ۱۰۰ ساعت اضافه کار دریافت نموده است . توضیح اینکه شهرداری هیچ گونه برنامه ای برای کسر ساعات اضافه کاری پرسنل ندارد وتنها با پرداخت اضافه کار صوری وخارج از ضوابط مخالف است.
بی شک در وضعیت حساس و شرایط طاقت فرسای اقتصادی کنونی همدلی و همراهی در سایه تلاش و کوشش همگانی می توانیدبسیار راهگشا باشد.
روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر دورود

لینک کوتاه : https://gaharnews.ir/?p=7447

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.