• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
12
گزارشی در خصوص وضعیت نابسامان خانه کشتی دورود؛

به وضعیت بغرنج بهداشت و تشک خانه ی کشتی دورود برسید

  • کد خبر : 8356
  • ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱:۰۱
به وضعیت بغرنج بهداشت و تشک خانه ی کشتی دورود برسید
آنچه مشخص است کشتی گیران خانه ی کشتی دورود در قبال شهریه پرداختی خود هیچ امکانات یا وسیله ی رفاهی دریافت نمی کنند. ضدعفونی کردن سالن، داشتن مایع دستشویی،داشتن تشک سالم،داشتن سرویس بهداشتی تمیز و... حداقل امکاناتی هستند که یک سالن کشتی باید داشته باشد. حال انتظار می رود در قبال شهریه دریافتی،هیئت کشتی شهرستان دورود؛ به وضعیت این سالن کشتی سر و سامانی دهد.واقعا این سالن برازنده کشتی گیران و مردم این شهرستان نیست.

خانه ی کشتی شهید اصغر لشنی زند در سال ۱۳۸۷ به همت عباس مرزبان رئیس هیئت کشتی وقت شهرستان دورود تکمیل و به بهره برداری رسید.این سالت از ابتدا با ۲ تخته تشک کار خود را آغاز کرد و اکنون با ۳ تخته تشک در حال فعالیت است.

این سالن قرار بود نیاز کشتی شهرستان دورود را از نظر محل برگزاری مسابقات،خوابگاه،سالن غذاخوری و… رفع نماید اما اکنون این سالن حتی نمی تواند کوچکترین نیازهای بهداشتی کشتی گیران را برطرف نماید.

جاده ی کمربندی، بلای جان کشتی گیران

قبل از احداث خانه ی کشتی، تنها سالن کشتی دورود در مرکز شهر قرار داشت که امنیت آن از همه نظر تامین بود اما متاسفانه در جاگذاری سالن جدید، به نحوه دسترسی کشتی گیران توجه ای نشده است.

تیمور پیامنی رئیس هیئت کشتی شهرستان دورود در گفت و گو با پایگاه خبری گهر می گوید: محل احداث این سالن بسیار نامناسب است و هم در خارج شهر می باشد و هم اینکه جاده کمربندی از کنار این سالن می گذرد و تاکنون تعداد زیادی از کشتی گیران ما براثر برخورد با خودروهای عبوری مصدوم شده اند.

پیامنی افزود: ما حاضر هستیم که سالن قدیمی خود را تحویل بگیریم و این سالن را به هیئت ورزشی دیگری تحویل دهیم؛ زیرا این سالن در بدترین نقطه ی شهر واقع شده است و در فصول بارندگی مسیر جلوی سالن به باتلاق تبدیل می شود و تعداد کشتی گیران نسبت به سال های قبل کاهش پیدا کرده است.

 

تشک های معیوب و آسیب در سالن،تشک های نو در انبار

مشکلات این سالن فقط به محیط بیرونی و مکان احداث آن محدود نمی شود. تشک های این سالن به حدی کهنه و فرسوده هستند که روزانه تعدادی از کشتی گیران را مصدوم می کند. این در حالی است که ۲ عدد تشک نو در انبار این خانه ی کشتی در حال خاک خوردن هستند و مرور زمان باعث از بین رفتن آنها می شود.

وضعیت سرویس های بهداشتی بین راهی؛ بهتر از وضعیت سرویس بهداشتی خانه ی کشتی دورود است.

خانهی کشتی شهرستانی با بیش از ۵۰۰ کشتی گیر؛ فقط یک سرویس بهداشتی؛آنهم بدون مایع دستشویی دارد.بوی بد توالت تا سالن اصلی می آید. وضعیت حمام و دوش های آن هم تعریفی ندارد.یک دوش شکسته و حمامی پر از جای شامپو و پلاستیک! توضیح بیشتری نمی دهم زیرا عکس ها خود گویا هستند.

 

 

 

 

 

 

 

به اندازه ی درآمد، برای سالن کشتی دورود هزینه کنید

آنچه مشخص است کشتی گیران خانه ی کشتی دورود در قبال شهریه پرداختی خود هیچ امکانات یا وسیله ی رفاهی دریافت نمی کنند. ضدعفونی کردن سالن، داشتن مایع دستشویی،داشتن تشک سالم،داشتن سرویس بهداشتی تمیز و… حداقل امکاناتی هستند که یک سالن کشتی باید داشته باشد. حال انتظار می رود در قبال شهریه دریافتی،هیئت کشتی شهرستان دورود؛ به وضعیت این سالن کشتی سر و سامانی دهد.واقعا این سالن برازنده کشتی گیران و مردم این شهرستان نیست.

 

لینک کوتاه : https://gaharnews.ir/?p=8356

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.