• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
10
خیبر خرم آباد 3 – رایکا بابل یک

خيبر خرم آباد با 3 گل رايكا را تحقير كرد

  • کد خبر : 5723
  • ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱:۲۲
خيبر خرم آباد با 3 گل رايكا را تحقير كرد
تیم خیبر خرم آباد بعد از شکستی که در برابر آرمان گهر متحمل شد بار دیگر پیروزی هایش را در لیگ یک آغاز کرد.

به گزارش پايگاه خبري گهر به نقل از ورزش 3، در هفته بيست و پنجم ليگ 1 شاگردان عبدالله ویسی اینبار رایکا بابل را با نتیجه 3-1 شکست دادند تا مجددا برای صعود به لیگ برتر امیدوار شوند. در این بازی تیم خیبر خیلی زود به گل رسید.

جواد نصیر در دقیقه 9 و فرزاد محمدی در دقیقه 13 برای تیم خیبر گلزنی کردند. این دو گل آب سردی بود بر پیکره تیم رایکا بابل بود که پیش از این بازی ارایه گر بازی های خوبی در برابر حریفان بود و نتایج خوبی هم گرفته بود. رایکا بعد از این دو گل سعی در جبران نتیجه داشت اما تلاش های این تیم در نیمه ی نخست برای جبران گل های خورده نتیجه نداد.

سرانجام در دقیقه 68 فاصله به حداقل رسید. گل تیم رایکا توسط علی خسرونژاد به ثمر رسید. شاگردان عبدالله ویسی که خطر دریافت گل مساوی را حس می کردند بار دیگر سراسر تهاجمی شدند و در دقیقه 77 به گل سوم رسیدند. این گل توسط عارف رستمی آقای گل بازی های لیگ یک زده شد که با این گل شمار گل هایش به عدد 12 رسید.

 

این گل پیروزی خیبر در این بازی را کامل و حتمی کرد و آنچه در دقایق پایانی بازی دیده شد کنترل و اداره بازی ازسوی شاگردان عبدالله ویسی بود. آنها با این پیروزی 37 امتیازی شدند و در صورتی که در هفته های آتی به این پیروزی ها ادامه دهند شانس بیشتری برای صعود پیدا خواهند کرد. رایکا هم با قبول این شکست 30 امتیازی باقی ماند اما هم چنان شانس های زیادی برای ماندن در جمع تیم های دسته اولی دارد.

 

نکته جالب توجه اینکه با این سه گل شمار گل های تیم خیبر خرم آباد به عدد 30 رسید و هم اکنون آنها در جدول رده بندی به همراه تیم بادران تهاجمی ترین تیم لیگ یک به حساب می آیند. تیم خیبر در جریان بازی یک ضربه ی پنالتی هم از دست داد.

لینک کوتاه : https://gaharnews.ir/?p=5723

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.