• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
8
مدیرکل آموزش و پرورش لرستان؛

داستان سریالی مسمومیت دانش آموزان به دورود و خرم آباد رسید

  • کد خبر : 8502
  • ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۰:۱۰
داستان سریالی مسمومیت دانش آموزان به دورود و خرم آباد رسید
مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت: امروز شاهد بروز علائم چون ضعف و بی‌حالی در بین دانش‌آموزان چند مدرسه در برخی شهرستان‌ها بوده ایم.
به گزارش گهر به نقل از روابط عمومی استانداری لرستان، رضا عزتی مدیر کل آموزش و پرورش استان لرستان در حاشیه قرارگاه عملیاتی استان در گفت و گو با رسانه‌ها بیان کرد: امروز شاهد بروز علائم چون ضعف و بی‌حالی در بین دانش‌آموزان چند مدرسه در برخی شهرستان‌ها بودیم که با توجه به پیگیری مدیران بلافاصله گروه‌های اورژانس به مدارس اعزام شدند.
وی تصریح کرد: طبق بررسی‌های اولیه مشخص شده در شهرستان‌های پلدختر، دورود و الیگودرز، در مجموع ٣ مدرسه در این ٣ شهرستان با این موضوع مواجه بود که با توجه به بروز استرس و علائم بدحالی در بین برخی دانش‌آموزان گروه‌های پزشکی در محل حاضر شدند و برخی دانش‌آموزان که نیازمند رسیدگی بیشتر بودند به مرکز درمانی منتقل شدند که در حال حاضر مشکل خاصی برای دانش‌آموزان بوجود نیامده و روند ترخیص آن‌ها در حال انجام است.
مدیرکل آموزش و پرورش لرستان همچنین از بدحال شدن تعدادی از دانش‌آموزان ٣ مدرسه دخترانه در شهرستان‌های خرم‌آباد، بروجرد و کوهدشت خبر داد و افزود: مدیران این مدارس نیز بلافاصله به منظور اطمینان از سلامتی دانش‌آموزان و حفظ آرامش آن‌ها با اورژانس تماس گرفتند و نیرو‌های امدادگر در مدارس حاضر شدند.
وی بیان‌کرد: بروز استرس نقش بالایی در بدحال شدن دانش‌آموزان این مدارس داشته است.
عزتی افزود: خوشبختانه تا کنون اکثر دانش‌آموزانی که به مراکز درمانی منتقل شده بودند پس از ساعاتی کوتاه ترخیص شده و تعدادی نیز به منظور اطمینان از سلامتی کامل چند ساعت بیشتر در بیمارستان خواهند بود.
عزتی در پایان اسامی مدارس یاد شده را به شرح زیر اعلام کرد:
دبیرستان دخترانه نرگس خرم‌آباد
مدرسه دخترانه علویه بروجرد
مدرسه متوسطه دوم دخترانه شاهد دورود
دبیرستان دخترانه افرینه
مدرسه حضرت زینب کوهدشت
دبیرستان دخترانه در الیگودرز
لینک کوتاه : https://gaharnews.ir/?p=8502

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.