• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
8
۳ عضو شورا استعفا دادند

دعوا بر سر تصاحب کرسی رئیس شورای شهر بروجرد

  • کد خبر : 318
  • ۰۱ شهریور ۱۳۹۸ - ۳:۳۲
دعوا بر سر تصاحب کرسی رئیس شورای شهر بروجرد
دعوا و کشمکش در شورای شهر بروجرد این بار بر سر تصاحب کرسی ریاست شورای شهر بود که در پی بالاگرفتن اختلافات اعضا، سه عضو استعفای خود را اعلام کردند.

احسان دالوند در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در بروجرد در رابطه با مشکلات اخیر شورای شهر واستعفای اعضای این شورا اظهارداشت: اگر اعضا مشکلی نداشته و اهل تعامل باشند این استعفاها معنایی ندارد پس مشخص است که دوستان قصد فشار به دستگاه‌های بالاتر را دارند تا حرفشان به کرسی بنشیند.

وی افزود: دهم مرداد ماه امسال جلسه‌ای برای انتخاب هیئت رئیسه جدید داشتیم که در این جلسه فلاح معاون فرماندار و8 نفر از اعضای شورای شهر حضور داشتند و دو نفر از اعضا به نام‌های فریبرز محسنی ومحمد ابراهیم بیاتی برای این سمت کاندیدا شدند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهرستان بروجرد عنوان کرد: پس انجام رای گیری به تساوی 4.4 رسیدیم که براساس قانون رای گیری مساوی در شوراها، ابتدا شرایط ایثارگری وبعد مدرک تحصیلی وچنانچه دو شرایط مساوی باشند قرعه کشی صورت می‌پذیرد و مقرر شد که از وزارت کشور برای این امر استعلام بگیرند.

وی بیان کرد: بعد ازگذشت حدود 10روز فرمانداری از وزارت کشور استعلام گرفت و به صورت شفاهی جواب را دریافت کردند و چون هردو کاندیدا شرایط ایثارگری ومدرک تحصیلی را داشتند باید قرعه کشی انجام ‌می‌شد تا رئیس شورا از این طریق مشخص شود.

دالوند تصریح کرد: روز گذشته جلسه‌ای با حضور فرماندار در شورای شهر بروجرد برگزار شد و8 نفر اعضای شورای شهر به اتفاق موسیوند عضو جدید بیاتی به عنوان رئیس شورای شهر برگزیده شد ولی فریبرز محسنی مخالفت خود را اعلام و در همان جلسه استعفایش را اعلام کرد.

وی اظهارداشت: محسنی متن استعفای خود را در پایان جلسه به رحیمی فرماندار بروجرد تحویل داد وقسم جلاله خورد که به هیچ عنوان در جلسه شورا ومحل شورای شهر حاضر نشود، بعد از استعفای محسنی، محمد پرهام ورضا بهنودی فر دونفر دیگر از اعضای شورا از سمت خود استعفا دادند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهرستان بروجرد تاکید کرد:صبح امروز جلسه ای برای رسیدگی به این منظور به سرپرستی فرماندار در شورای اسلامی شهربرگزار شد که در این جلسه تنها 6 نفر از اعضا حضور داشتند و سه نفر یاران باران که استعفا داده‌اند شرکت نکردند. استعفای این عزیزان به فرماندار تحویل داده شده است وایشان دستور دادند که در دفتر ثبت شود تا در صحن علنی شورا مطرح شود.

وی افزود: در پایان این جلسه فرماندار بروجرد دعوتنامه‌هایی برای اعضای مستعفی شورا ارسال کرد تا در روز چها رشنبه در صحن شورا حاضر شده واین جریان در دستور کار قرار گیرد و استعفای اعضا وتشکیل هیئت رئیسه بررسی شود.

لینک کوتاه : https://gaharnews.ir/?p=318

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.