• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
10
مدیر کل ورزش و جوانان لرستان؛

دورود،دلفان، خرم آباد و بروجرد؛ ۴ شهر دارای بالاترین آمار طلاق در لرستان

  • کد خبر : 8791
  • ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۲
دورود،دلفان، خرم آباد و بروجرد؛ ۴ شهر دارای بالاترین آمار طلاق در لرستان
مدیرکل ورزش و جوانان لرستان با بیان اینکه هشت هزار نفر در نوبت دریافت وام ازدواج در استان هستند، دورود،دلفان،بروجرد و خرم‌آباد را شهرهایی نام برد که بیشترین واقعه طلاق در آنها به ثبت رسیده است.

به گزارش گهر به نقل از مهر، سید آرش قیاسیان روز سه شنبه در نشست با خبرنگاران در سخنانی با اشاره به برنامه ریزی برای افزایش مراکز مشاوره در سطح استان، اظهار داشت: در سال گذشته تعداد مراکز مشاوره از چهار مورد به ۱۰ مورد افزایش پیدا کرد.

وی با اشاره به پرداخت تسهیلات ازدواج در استان، عنوان کرد: دو هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان تسهیلات در این رابطه پرداخت شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان، تصریح کرد: در حال حاضر نیز حدود هشت هزار نفر در نوبت دریافت تسهیلات ازدواج هستند.

قیاسیان با اشاره به اینکه ما به عنوان دبیرخانه ستاد ساماندهی امور جوانان این موضوع را رصد و پیگیری می‌کنیم، افزود: اعتبارات برای پرداخت این تسهیلات به بانک‌ها مصوب شده ولی هنوز تخصیص داده نشده است، این امر دلیل در نوبت انتظار بودن این هشت هزار نفر برای دریافت تسهیلات ازدواج است.

وی با تاکید بر اینکه ازدواج امری خداپسندانه است و نیاز بوده که همه برای این کار خیر همکاری کنند، ادامه داد: شهرهای دلفان، دورود، بروجرد و خرم آباد متأسفانه در رنگ بندی طلاق اوضاع و شرایط خوبی ندارند.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان، بیان داشت: باید با انعقاد تفاهم نامه با حوزه قضائی، مراکز مشاوره و کارشناسان در این حوزه، این چالش و معضل را پیگیری کنیم، بخش مهمی از این امر نیز به موضوعات اقتصادی بر می‌گردد.

لینک کوتاه : https://gaharnews.ir/?p=8791

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.