• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
8
نقدی بر مخالفان مبارزه با فساد شهرداران:

رفيق شهروندان و شريك شهرداران

  • کد خبر : 4941
  • ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۰:۲۱
رفيق شهروندان و شريك شهرداران
با رسانه اي شدن خبر دستگيري شهرداران اسبق شهرستان دورود توسط دادستان عمومي و انقلاب اين شهرستان، عده اي انگشت شمار از افراد "نامعلوم الحال" نسبت به پخش خبر دستگيري اين افراد واكنش نشان داده و قصد تطهير اين افراد را دارند.

با رسانه اي شدن خبر دستگيري شهرداران اسبق شهرستان دورود توسط دادستان عمومي و انقلاب اين شهرستان، عده اي انگشت شمار از افراد “نامعلوم الحال” نسبت به پخش خبر دستگيري اين افراد واكنش نشان داده و قصد تطهير اين افراد را دارند.

اين افراد يا بهتر بگوييم فرد به صرف در دست داشتن يك موبايل و نوشتن چند سطر مطلب بي ارزش، اكنون خود را در جايگاه دستگاه قضا مي بيند و اين تصميم دادستان شهر را زير سوال مي برد كه چرا با آبروي اين افراد كه در مرحله بازجويي و تشكيل پرونده هستند بازي مي كنيد؟

اين فرد به اين بسنده نكرده و گامي به جلو برداشته و سعي در موعظه و آموزش خبرنگاران و اصحاب رسانه مي نمايد.

حال سخن ما با اين فرد اينست:

برادر گرامي، شما بهتر است ابتدا جايگاه خود را در اين شهر مشخص نماييد كه چكاره ايد و چه مسئوليتي داريد؟گاهي خود را كاسب مي ناميد!گاهي فعال محيط زيست! گاهي خود را مسئول خدمان كارخانه سيمان و نصاب فيلترهاي اين كارخانه!گاهي خود را زبان گوياي درختان بلوط مي ناميد،گاهي با درياچه و پرندگان سخن مي گوييد! گاه مواضع سياسي مي گيريد و رجل سياسي را در ترازوي مقياس خود مي گذاريد و اكنون هم به حمدالله در مسند دستگاه قضا تكيه زده ايد و زحمتكشان اين سازمان را مورد خطاب قرار مي دهيد و خبرنگاران را موعظه مي كنيد.

برادر عزيز، اگر نسبت به خبرنگاران و فعالين رسانه شهر حب و بغضي داريد يا حسادت جايگاه آنان را دارید، که مشخصا اینگونه است و به تازگی با پرداخت اندکی پول از دکه ای کارت خبرنگاری تهیه نموده اید- باید به شما عرض کنم این راه و روش خبرنگاری نیست.

برادر محترم،اگر به دنبال معروفیت هستید از طریق تخریب افراد،جایگاه های سیاسی و حقوقی و باگذاشتن عکسی با قلم در دست بر روی پروفایل به آن نمی رسید.نیک نامی و نام نیک از انسان ماندن راه و روش خاص خود را دارد که شما کاملا با آن بیگانه هستید.

مدافع شهرداران اسبق، دادستان محترم شهرستان از همگی ما بهتر قانون را می شناسد و اگر اطمینانی نسبت به این پرونده نداشت آن را اعلام نمی نمود!پس لطفا کاسه داغ تر از آش نشوید.

برادر عزیز،این برخوردهای شما و چند تن از دوستان شما مرا به فکر فرو می برد که چرا همه ی شهروندان کشورمان خواهان برخورد با شهرداران فاسد هستند ولی شما مخالف هستید؟ نکند خدایی ناکرده شما هم ربطی به این قضایا داشته باشید؟ انسان است دیگر!شاید آگهی هایی که در برخی جراید چاپ می گردد آلوده به سیمان باشد!چرا فقط یک روزنامه حق چاپ آگهی های شهرداری را دارد؟خب مشخص است دیگر،تا در چنین روزی به فریادشان برسد.

برادر عزیز،اگر شما از کارهای شهرداران اسبق اطلاع دارید و از آنان دفاع می کنید،پس شریک جرم آنان هستید.اگر از کارهای آنان بی اطلاع هستید و بدون دلیل از آنان دفاع می کنید،باز شما گناهکار هستید که بدون اطلاع از افرادی که جرمی را مرتکب شده اند دفاع می کنید.

برادر گرامی، شما که اینقدر به تبصره و ماده روزنامه نگاری آشنایی دارید چرا زحمت خواندن خبرها را به خود نداده اید که بفهمید در این خبرها نامی از هیچیک از شهرداران برده نشده و کوچکترین اشاره ای به شهرت و اسم آنان نشده است.

بنده توصیه ای به شما دارم،  شما اگر به کسب و کار خود بپردازید و به پشت میز حجره بازگردید بهتر است و این وادی را به اهل فن آن واگذار نمایید.

لینک کوتاه : https://gaharnews.ir/?p=4941

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.