• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
11

رکورد پرش با نیزه بانوان کشور توسط ورزشکار لرستانی شکسته شد

  • کد خبر : 4367
  • ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۲
رکورد پرش با نیزه بانوان کشور توسط ورزشکار لرستانی شکسته شد
به گزارش گهرخبر به نقل از برنا، دومین مرحله از بیست و چهارمین دوره رقابت های قهرمانی باشگاه های کشور در بخش بانوان که در ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران در حال  برگزاری است

به گزارش گهرخبر به نقل از برنا، دومین مرحله از بیست و چهارمین دوره رقابت های قهرمانی باشگاه های کشور در بخش بانوان که در ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران در حال  برگزاری است، در روز نخست تیم پلیمر خلیج فارس خرم آباد برای اولین بار در تاریخ دوومیدانی کشور رکورد شکنی کرد.

در روز نخست دوومیدانی قهرمانی باشگاه های کشور در بخش بانوان، بلند پرواز ترین بانوی دوو میدانی ایران باز هم رکورد شکست و برای اولین بار در تاریخ از مانع ۴ متر عبور کرد.

مهسا میرزا طبیبی از تیم پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد با عبور از مانع ۴ متر برای دومین بار در طی یک هفته رکورد ملی و باشگاهی پرش با نیزه را شکست داد و قهرمان شد،میرزا طبیبی هفته گذشته در جریان مرحله اول رقابت های قهرمانی باشگاه های کشور با ثبت رکورد ۳.۹۱ متر به مقام اول رسید و رکورد ملی و باشگاهی این ماده را بهبود بخشید و در روز نخست مرحله دوم این رقابت‌ها هم با عبور از مانع ۴ متر برای اولین بار در این ماده یک رکورد تاریخی را برای دو و میدانی کشور به ثبت رساند.

در روز نخست مسابقات قهرمانی کشور نتایج ذیل بدست آمد:

در پرش با مانع مهسا میرزا طبیبی از تیم پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد با پرش ۴ متر قهرمان شد.

در ۱۰۰ متر دلنیابیگم جانی با زمان ۱۲.۵۴ ثانیه و  فرنوش آقایی ۱۲.۶۵ ثانیه از تیم پلیمر خلیج فارس خرم آباد در رده‌های چهارم و پنجم قرار گرفتند.

در ۱۰۰ متر با مانع پردیس رحیمی با زمان ۲۰.۳۹ ثانیه  و  نرگس بهروزی با زمان ۲۳.۲۴ ثانیه در رده‌های هفتم و هشتم قرار گرفتند.

در پرتاب وزنه مبینا طاهرخانی با پرتاب ۱۱.۴۰ متر از تیم پلیمر خلیج فارس خرم آباد در رده  پنجم قرار گرفت.

در ۴۰۰ متر مرادی نایب قهرمان شد، زهرامرادی از تیم پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد با زمان ۵۶.۱۱ ثانیه  نایب‌قهرمان و  محدثه ابراهیم پور با زمان ۵۷.۶۴ ثانیه  سوم شد.

در ۵۰۰۰ متر سمیرا خداترس با زمان ۲۰:۱۳.۰۳ و  سیما شادکام بازمان ۲۰:۱۹.۲۱ از تیم پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد در رده‌های  چهارم و  پنجم قرار گرفتند.

در ۴ در ۱۰۰ متر امدادی تیم  پلیمر  خلیج فارس خرم‌آباد با زمان ۴۹.۶۲ ثانیه  سوم شد.

در پرش طول مبینی قهرمان شد، ریحانه مبینی از تیم پلیمر خلیج فارس خرم آباد با پرش ۵.۷۹ متر قهرمان و  دلنیا بیگم  جانی با پرش ۴.۹۲ متر در رده  هشتم قرار گرفت.

لینک کوتاه : https://gaharnews.ir/?p=4367

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.