• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
4
مدیرکل نوسازی مدارس لرستان:

ساخت ۲۳۳ کلاس درس در نیمه نخست سال جاری

  • کد خبر : 6606
  • ۰۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۱:۴۲
ساخت ۲۳۳ کلاس درس در نیمه نخست سال جاری
مدیر کل نوسازی مدارس لرستان در کارگروه تخصصی ساخت و تحویل مدارس از ساخت ۲۳۳ کلاس درس با اعتبار ۱۱۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در نیمه نخست سال ۱۴۰۰ خبر داد.

امیر غفوری نژاد مدیر کل نوسازی مدارس لرستان در کارگروه تخصصی ساخت و تحویل مدارس از ساخت ۲۳۳ کلاس درس با اعتبار ۱۱۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در نیمه نخست سال ۱۴۰۰ خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گهر، در جلسه کارگروه تخصصی ساخت و تحویل مدارس که با حضور امیر غفوری نژاد مدیر کل نوسازی مدارس لرستان، رضائیان معاونت اجرایی و نظارت، خرم آبادی معاونت مشارکتهای مردمی، احمدی سورشجانی معاونت فنی، مهربان نماینده ویژه آموزش و پرورش استان، سرناظرین، ناظرین و روابط عمومی برگزار شد؛ غفوری نژاد از ساخت و تحویل ۲۳۳ کلاس درس در ۶ ماهه نخست سال جاری خبر داد .

وی اظهار داشت: از ابتدای سال تا خردادماه ۴۰ کلاس درس توسط نوسازی مدارس و با مشارکت خیرین ارجمند مدرسه ساز ، ساخته و تحویل آموزش و پرورش گردیده است که تا ابتدای سال تحصیلی جدید هم ۶۴ مدرسه دیگر با ۱۹۳ کلاس درس تحویل خواهد شد .

مدیرکل نوسازی مدارس لرستان بیان کرد: علاوه بر ساخت ۶۴ مدارس فوق الذکر باید به هنرستان اتومکانیک شهرستان سلسله که مزین به نام سردار حاج قاسم سلیمانی شده است ، سالن ورزشی شهید حسنوند اردوگاه کمالوند و زمین چمن مصنوعی شهرستان پلدختر نیز اشاره کرد.

شایان ذکر است از ابتدای سالجاری تا کنون نیز ساخت ۱۱۰ کلاس درس جدید با اعتبار ۴۰ میلیارد تومان با هدف ایجاد عدالت آموزشی در استان در دستور کار نوسازی مدارس قرار گرفته است.

لینک کوتاه : https://gaharnews.ir/?p=6606

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.