• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
4

سارقین احشام دورود دستگیر شدند

  • کد خبر : 436
  • ۰۹ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۲
سارقین احشام دورود دستگیر شدند
سرهنگ نبی اله قاسمی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان دورود گفتند : در پی وقوع یک فقره سرقت احشام در حوزه کلانتری ۱۲ دورود بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار عوامل انتظامی و پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت و طرح مهار در سطح شهرستان به اجرا درآمد.

سارقین احشام دورود دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان دورود گفت: با تلاش ماموران کلانتری ۱۲ و پلیس آگاهی ۶۳ راس احشام سرقتی در کمتر از ۱۲ ساعت کشف و یک نفر سارق دستگیر شد.

سرهنگ نبی اله قاسمی افزودند : در پی وقوع یک فقره سرقت احشام در حوزه کلانتری ۱۲ دورود بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار عوامل انتظامی و پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت و طرح مهار در سطح شهرستان به اجرا درآمد.

وی افزود: پس از اجرای طرح مهار و بسیج کلیه نیروها ، سارقین احشام عرصه را بر خود تنگ دیده و به ناچار مجبور به رها کردن احشام سرقتی شدند.

فرمانده انتظامی دورود ادامه داد : ماموران کلانتری ۱۲ و پلیس آگاهی تحقیقات گسترده‌ای را به صورت محسوس و نامحسوس معمول و نهایتاً منجر به شناسایی یک نفر از سارقان شدند و با هماهنگی مقام قضایی در یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

تحویل ۶۳ راس گوسفند به صاحب اصلی

سرهنگ قاسمی تصریح کرد : متهم دستگیر شده در بازجویی فنی به سرقت احشام با همدستی دو نفر دیگر معترف که بلافاصله ۶۳ راس گوسفند سرقتی کشف و تحویل مالباخته شدند و در این خصوص پرونده تشکیل و به همراه متهمین تحویل مرجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی دورود با اشاره به اینکه تلاش ماموران جهت دستگیری متهمان متواری شده ادامه دارد و در توصیه به دامداران در خصوص رعایت نکات پیشگیرانه اضافه کرد: محل نگهداری احشام از نظر درب ورودی و دیوارها باید مستحکم باشد و حتی المقدور مکان به دوربین مداربسته مجهز گردد.

توصیه فرمانده انتظامی به دامداران

وی در پایان گفت: دامداران در هنگام بردن احشام برای چرا  سعی کنند از چند نفر استفاده کنند و از افراد پیر و خردسال جهت نگهداری احشام و یا بردن به چرا خودداری نمایند.

لینک کوتاه : https://gaharnews.ir/?p=436

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.