• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
4
فرمانده انتظامی لرستان:

سارق خودروهای مسافرکش بین شهری در دورود دستگیر شد

  • کد خبر : 4262
  • ۲۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۲
سارق خودروهای مسافرکش بین شهری در دورود دستگیر شد
فرمانده انتظامی لرستان از دستگیری سارق خودروهای مسافرکش بین شهری در شهرستان دورود که با تهدید سلاح سرد اقدام به سرقت از رانندگان می‌کرد، خبر داد.

به گزارش گهرخبر ؛ سردار حاجی محمد مهدیان نسب امروز دوشنبه در سخنانی گفت: در پی چندین فقره سرقت از خودروهای مسافرکش بین شهری در سطح شهرستان دورود، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با تشکیل اکیپ‌های ویژه و اقدامات اطلاعاتی سارق مورد نظر را در سطح شهرستان دورود شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به اینکه مأموران با تشکیل اکیپ‌های ویژه و اقدامات اطلاعاتی متهم مورد نظر را در دورود شناسایی و دستگیر کردند، اظهار داشت: سارق با دربست گرفتن خودروهای مسافرکش بین شهری پس از رسیدن به محل‌های خلوت با تهدید سلاح سرد اقدام به سرقت گوشی موبایل، وسایل داخل خودرو و وجه نقد رانندگان می‌کرد.

سردار مهدیان نسب تصریح کرد: متهم در تحقیقات صورت گرفته و مواجه شدن با دلایل و مستندات پلیس به ۲۰ فقره سرقت به عنف از رانندگان بین شهری اعتراف و تعدادی از مال باختگان شناسایی شدند.

وی با توصیه به رانندگان مسافرکش گفت: رانندگان در سوار کردن مسافران بین شهری بایستی نهایت دقت را بکنند و از سوار کردن مسافرانی که کرایه غیر معمول پیشنهاد می‌دهند خودداری و هرگونه موارد مشکوک را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

لینک کوتاه : https://gaharnews.ir/?p=4262

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.