• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
9

سرپرست دانشگاه لرستان معارفه شد

  • کد خبر : 7195
  • ۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۵
سرپرست دانشگاه لرستان معارفه شد
در مراسمی با حضور معاون وزیر علوم، «علی نظری» به عنوان سرپرست دانشگاه لرستان معارفه شد.

به گزارش گهر؛ روز سه شنبه ۹ آذر ۱۴۰۰ مراسم تودیع و معارفه رئیس دانشگاه لرستان در سالن اجتماعات سردار شهید سلیمانی سایت مرکزی دانشگاه لرستان و با حضور علی خطیبی معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزیر علوم، دالوند معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار لرستان، حجت الاسلام حاتمی مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه لرستان، سردار توکلی جانشین سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان و جمعی از اساتید، اعضای هیئت علمی و دانشجویان دانشگاه لرستان، برگزار شد.

در این مراسم از زحمات دکتر خسرو عزیزی تجلیل به عمل آمد و دکتر علی نظری به عنوان سرپرست دانشگاه لرستان معارفه شد.

براساس این گزارش، دکتر علی نظری عضویت هیئت علمی دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه لرستان و رئیس سازمان بسیج اساتید دانشگاه‌های استان لرستان را در سابقه کاری خود دارد.

دکتر علی نظری سرپرست دانشگاه لرستان در این مراسم در سخنانی با اشاره به اینکه در مکتب امام علی (ع) پیشرفت باید مبتی بر عدالت باشد؛ اظهار داشت: دانشگاهی اسلامی خواهد بود و تمدن ساز که مبتنی بر عدالت باشد؛ پیشرفتش متوازن و دقیق باشد و به همان اندازه که به نزدیکان توجه می‌شود به دور دست‌ها هم توجه شود.

وی با بیان اینکه حرکت در مسیر عدالت نه صرفاً در دانشگاه بلکه برای حاکمیت اسلامی مهم است، تصریح کرد: معنا ندارد در دانشگاه اسلامی یک کارمند شرکتی به دلیل ساختار نادرست اداری و مالی هنوز عیدی و پاداش نگرفته باشد؛ اگر ابهامی در این شیوه‌ها وجود دارد باید حل شود.

سرپرست دانشگاه لرستان با تاکید بر اینکه دانشگاهی می‌خواهیم که مرکز توحیدی باشد آنگاه است که ما می‌توانیم جامعه و دانشجویی را پرورش دهیم که به جای اینکه به دنبال کار اداری باشد خودش را توانمند کند و کارآفرین باشد، افزود: اختصاص زمین‌های دانشگاه به ساخت مسکن یعنی به خطر انداختن آینده دانشگاه و استان، لذا همه هستی خود را می‌دهم که همه ارکان دانشگاه در خدمت استان باشد اما در عین حال نگذاریم دانشگاه آسیب ببیند.

نظری یادآور شد: بخشی از زمین‌های دانشگاه در دوره‌های قبل یا به فروش رسیده شد یا تبدیل به مسکن شده است؛ ما از کیان دانشگاه به شکل قانونی و مجاهدانه دفاع خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه ما با میلیاردها تومان بدهی روبه رو است؛ گفت: کارکنان ما کریمانه باید زیست کنند و به موقع حقوق بگیرند؛ باید روند پرداخت حقوق شرکتی‌های را اصلاح کنیم.

سرپرست دانشگاه لرستان افزود: لرستان سرزمین ظرفیت‌ها و فرصت هاست و حتماً سرنوشت درخشانی خواهد داشت و حتماً افق روشن در انتظار ماست.

لینک کوتاه : https://gaharnews.ir/?p=7195

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.