• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
9
گلایه های آتش نشانان دورود از نحوه پرداخت حقوق توسط شهرداری؛

شاغلین خطرناک ترین کار دنیا به نرخ سال ۹۸ حقوق می گیرند

  • کد خبر : 7424
  • ۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۵
شاغلین خطرناک ترین کار دنیا به نرخ سال ۹۸ حقوق می گیرند
آتش نشانی جز مشاغل سخت و زیان آوری می باشد که در ماموریت های آن مشخص نیست چه حوادثی انتظارت را می کشد.اینک تعدادی از آتش نشانان شهرستان دورود با تماس با مدیرمسئول پایگاه خبری دورود از مقدار و نحوه پرداخت حقوق و اضافه کاری خود گلایه مند هستند.

آتش نشانی در کشور ایران زیر نظر شهرداری ها فعالیت می کنند و حقوق آتش نشانان نیز توسط شهرداری ها پرداخت می شود. مشکلات شهرداری دورود اینک گریبان پرسنل زحمتکش آتش نشانی را گرفته است.

طبق گفته های جافری شهردار دورود متاسفانه شهرداری به حد انفجار نیروی انسانی رسیده است.سازمانی که با حداکثر ۱۵۰ نیرو اداره می شود،۶۰۰ نیرو دارد و برای پرداخت حقوقشان مشکلات زیادی وجود دارد.

هرچند که آتش نشانی وظایف و خدماتی متفاوت را ارائه می دهد اما فساد مدیریتی در سالیان گذشته باعث شده است که پرسنل امروزی آتش نشانی از نحوه پرداخت حقوقشان گله مند باشند.

یکی از پرسنل آتش نشانی به ما می گوید: پس از چند ماه تاخیر در پرداخت حقوق، حقوق ما را با کسر بندهای قانونی به نرخ حقوق سال ۹۸ پرداخت کرده اند.در حالی که ما شیفت های طاقت فرسا و سختی را بدون یک لحظه پلک نهادن بر چشم می گذرانیم،اضافه کار ما را به حداقل ممکن رسانده اند و با این ترفند برای خود شعاری درست کرده اند که “حقوق پرسنل به روز شده است”.

وی در ادامه می گوید: به پرسنل عملیاتی ظلم بسیاری شده است و شیفت های کاری ما به حداقل نیرو تقلیل پیدا کرده است و اگر در ایستگاهی کمبود نیرو باشد ما را به راحتی جابه جا می کنند.

این آتش نشان می گوید: برخی از پرسنل آتش نشانی با پارتی بازی به بخش های دیگر شهرداری رفته اند درحالی که ما کمبود نیرو داریم. این ظلم در حق افرادی است که جان بر کف به مقابله با حوادث می پردازند.

صحبت های از روی درد و مشکلات این دوست عزیز بسیار زیاد بود که در بخش های بعدی به آن پرداخته می شود. آنچه که امروزه نیاز است رعایت عدالت در پرداخت حقوق و مزایای پرسنل با توجه به زحمات آنان است.این قشر زحمتکش در بسیاری از مناسبت ها و تعطیلات دور از خانواده خود در شیفت کاری به سر می برند و عدالت نیست که حق این عزیزان اینگونه ضایع شود.

لینک کوتاه : https://gaharnews.ir/?p=7424

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.