• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
4
وضعیت نگران کننده بهداشت و درمان دورود؛

شهر بی سی تی اسکن! بیماران آواره ی شهرهای اطراف؛ بهداشت و درمان بی تفاوت نسبت به بیماران

  • کد خبر : 8346
  • ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۰:۳۱
شهر بی سی تی اسکن! بیماران آواره ی شهرهای اطراف؛ بهداشت و درمان بی تفاوت نسبت به بیماران
وضعیت بهداشت و درمان شهرستان دورود شرایط نامناسبی داشت تا اینکه تنها سی تی اسکن دورود با اختلافات به وجود آمده، دستگاه خود را از شهر خارج کرد تا شهری 200هزارنفری با حوادث و سوانح بسیار، بدون سی اسکن فعال بماند.

چند ماهی از رفتن سی تی اسکن علوی از بیمارستان هفت تیر دورود می گذرد. در این مدت شهرستان دورود با این جمعیت و اعزام بیماران از مناطق و بخش های اطراف، همانند یک مرکز بهداشت روستایی می ماند که بیماران پس از مراجعه به این شهرستان، پس از معطل شدن و صزف هزینه های زیاد مجبور می شوند به شهرستان های اطراف مراجعه کنند.

اما در این میان مسئولین بهداشت و درمان شهرستان دورود برای نصب دستگاه جدید اقدام عاجلی بعمل نمی آورند تا مشکلات مراجعین چند برابر نشود. چرا سرپرست بهداشت و درمان شهرستان دورود برای نصب این دستگاه جدیت و سرعت به کار نمی بندد و قبل از رفتن آقای علوی برنامه ریزی و پیش بینی های لازم را نکرده است. مگر سلامت و سرمایه های بیماران دورودی بازیچه مسئولین بهداشت و درمان شهرستان دورود است که با این عملکرد شان شهروندان را به سخره گرفته اند. این رسانه از دادستان شهرستان دورود به عنوان مدعی العموم درخواست دارد تا به ترک فعل در نصب دستگاه سی تی اسکن شهرستان دورود ورود نماید.

در زیر ۲ پیام مردمی را ملاحظه می نمایید که بیماران به دلیل نبود دستگاه سی تی اسکن متحمل هزینه های بسیاری شده اند.

پیام اول: هزینه آزاد سی تی اسکن در شهرستان همجوار

سلام، عرض احترام
امروز صبح پسر سه سالم پاش پیچ خورد و پیشونیش به لبه پله خورد و بدجوری شکست، بغلش کردم و با عجله رسوندمش ب اورژانس بیمارستان نرگس، گفتن تمام دستگاه های سی تی اسکنِ شهر خرابه باید اعزام شه ب شهر دیگه ای، با خودم میگفتم چرا شهر ما همیشه باید زیر مجموعه شهرهای بزرگتر باشه و… که پرستار گفت دنبال آمبولانس حرکت کن ب سمتِ ازنا!!!
از دورود اعزام شه به ازنا!!!
به بیمارستان ازنا که رسیدیم گفتن بیمه داری؟ گفتم بله ماهی یک میلیون و چهارصد هزار تومن پول بیمه ی آزاد میدم برا همچین روزی، بعد چند سال بلاخره بیمه ب دادِ جیبم میرسه
گفتن شرمنده باید آزاد حساب کنی، چون دکتر بیمارستان دورود ک اعزامتون کرده ازنا، متخصص نیست و دکتر عمومیه، تو نمیتونی از بیمه ت استفاده کنی!!!
خدایا خودت به داد این مردم مظلوم برس🙌

پیام دوم: بردن مریض اورژانسی به ازنا و بروجرد به دلیل نبود دستگاه سی تی اسکن و پزشک متخصص

سلام، دوهفته پیش پدرم مورد اوزانسی داشت مراجعه کردم گفتن سیتی خرابه. بردمش ازنا. بعد از سیتی اسکن پزشک نداشتن برگشتم دورود ،

دورودم گفتن دکترنداریم . مریض اورژانسیمو شبانه ساعت یک نصف شب بردم بروجرد …برادردورود صاحبی نداره اگه کسی موردش اورژانسی باشه باید ببری بروجرد یا خرم آباد اگه تااونجاشانس بیاری زنده بمونه …..قابل توجه مسئولین بی کفایت دورود …ح.لک شهرونددورودی

لینک کوتاه : https://gaharnews.ir/?p=8346

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.