• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
9
عباس گودرزی در نطق میان دستور مطرح کرد:

طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت تهیه و اکنون در حال جمع آوری امضا است.

  • کد خبر : 4399
  • ۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۰:۱۸
طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت تهیه و اکنون در حال جمع آوری امضا است.
نماینده مردم بروجرد در مجلس گفت:نیرو باید امنیت شغلی داشته باشد، چه معنا دارد واژه های خلق الساعه رسمی، پیمانی، قراردادی، شرکتی، حجمی خرید خدمت و ..وجود داشته باشد؛ به همین خاطر طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت را تهیه کرده و اکنون در حال جمع آوری امضا است.

نماینده مردم بروجرد در مجلس گفت:نیرو باید امنیت شغلی داشته باشد، چه معنا دارد واژه های خلق الساعه رسمی، پیمانی، قراردادی، شرکتی، حجمی خرید خدمت و ..وجود داشته باشد؛ به همین خاطر طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت را تهیه کرده و اکنون در حال جمع آوری امضا است.

به گزارش گهرخبر به نقل از خبرگزاری مجلس، عباس گودرزی در نطق میان‌دستور خود در صحن علنی امروز (سه شنبه 1 مهرماه) مجلس شورای اسلامی،ضمن تبریک هفته دفاع مقدس گفت:آمریکا در شرایطی ادعای فعال سازی مکانیسم ماشه را دارد که هیچ تعهدی به حقوق بین الملل نداشته و صرفا بر اساس منطق قدرت و زور عمل می کند. با این وضعیت دیگر باقی ماندن در برجام و پایبندی به تعهدات هسته ای از جمله نظارت ها توجیهی نداشته و تنها موجب گستاخی آمریکا خواهد شد؛ هرچند که تاکنون نیز به استناد مفاد برجام، عملا چیزی از برجام باقی نمانده که شایسته است گام های بعدی کاهش تعهدات عملی گردد.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: در سطح منطقه،اختیار در دستان مردان مقاومت است؛ جوانان مومن و انقلابی منطقه به نقطه کمال نترسیدن از مرگ رسیده اند. پیروزی جبهه حق وعده ای فقط برای آینده نیست بلکه بخش زیادی از این فتح بزرگ اتفاق افتاده است. با ایجاد باشگاه تحریمی ها نیز هم مصون سازی در مقابل تحریم ها محقق می شود و هم مسیر انزوا و اضمحلال آمریکا تسریع خواهد شد.

وی ادامه داد: یکی از معضلاتی کشور تخصیص ناعادلانه ارز های 4200 تومانی است که این روش منجر به رونق قاچاق کالا به کشورهای مجاور و همچنین موجب خلق سلاطین اقتصادی شده است. سلطان شکر، سلطان سکه، سلطان برنج و سلطان ارز که این سلطان ها محصول جهت گیری های غلط دولت در حوزه اقتصاد است لذا باید این روند فسادزا متوقف شود و مابه التفاوت ارزهای دولتی  و نیمایی به جای تخصیص به واردکنندگان به بیمه ها و مصرف کنندگان واقعی داده شود تا توسط خود مردم مدیریت گردد.

گودرزی افزود: ضرورت دارد رییس جمهور به جای وعده های بی حاصل، به خاطر کوتاهی در اتخاذ تصمیمات اشتباه، صادقانه از مردم عذرخواهی کرده و فکری برای معیشت و زندگی مردم اقدام و عمل نماید.

نایب ریییس کمیسیون اجتماعی مجلس بیان کرد: یکی دیگر از مشکلات کشور، ولنگاری در نظام استخدام کارکنان دولت است.متاسفانه به بهانه وجود شرکت های نیروی انسانی هم جذب نیرو با پارتی و رابطه بازی انجام می شود و هم تبعیض و بی عدالتی در پرداخت ها و ازبین رفتن امنیت شغلی صورت می گیرد.

وی افزود: نیرو باید امنیت شغلی داشته باشد، چه معنا دارد واژه های خلق الساعه رسمی، پیمانی، قراردادی، شرکتی، حجمی خرید خدمت و ..وجود داشته باشد؛ به همین خاطر طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت را تهیه کرده و اکنون در حال جمع آوری امضا است.

گودرزی گفت: شهرستان بروجرد که شهر علما، شهدا، مفاخر و مشاهیر است، شهری که از آن به عنوان دارالمومنین و دارالسرور و به تعبیر مقام معظم رهبری شهر استعداد های درخشان است هم چنین شهری که تعداد علمای آن را بیش از 70 مجتهد جامع الشرایط شامل میشود؛ لذا ضرورت دارد که مورد توجه ویژه مسئولان کشور قرار گیرد.

وی ضمن تشکر از سازمان برنامه و بودجه و وزارت راه و شهرسازی گفت: بابت تصویت راه آهن درود- بروجرد- ملایر که در کمیسیون ماده 23 در اسفند 97 و تخصیص ردیف ملی در اسفند 98 در قالب بودجه سال 99 صورت گرفته اکنون این پروژه بیش از یک سال است که مصوب شده و دارای ردیف ملی در بودجه می باشد؛ شایسته است که عملیات اجرایی آغاز گردد.

نماینده مردم بروجرد در مجلس ضمن تشکر از وزارت بهداشت ودرمان گفت: شایسته است براساس پیگیری های قبلی درخصوص افزایش رشته ها در دانشکده پرستاری و ایجاد دانشگاه پزشکی اقدام کنید. همچنین در ارسال مابقی تجهیزات مرکز غربالگری سرطان بروجرد، با توجه به تکمیل ساختمان تسریع نمایید.

وی ضمن تشکر از وزارت نیرو بابت افزایش تخصیص آب سد آبسده و شهید بروجردی به صورت سرجمع از 32.5 به 116.5 میلیون مترمکعب گفت: ضرورت دارد نسبت به تخصیص اعتبار بیشتر و تسریع در تکمیل سدهای آبسده و شهید بروجردی اقدام نماید. همچنین ضرورت دارد پست 230 کیلووات بروجرد در مدار قرار گیرد.

گودرزی ضمن تشکر از سازمان تامین اجتماعی بابت اجرای پروژه توسعه بیمارستان کوثر به حدود سه برابر ظرفیت در دو سال گذشته افزود: امید است طبق توافقات صورت گرفته تا پایان دولت دوازدهم به بهره برداری برسد تا کارگران و بازنشستگان و عموم مردم بهره مند شوند.

نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس ضمن تشکر از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بابت احداث کارخانه دانه زاگرس بروجرد مشهور به شیرخشک به عنوان فاز اول زنجیره تولید محصولات لبنی ادامه داد: امید است برابر توافقات قبلی فاز اول یعنی کارخانه شیرخشک تا پایان سال 99 مورد بهره برداری قرار گیرد و فازهای بعدی نیز در دستور کار قرار گیرد.

وی ضمن تشکر از وزارت راه و شهرسازی بابت رفع معارض آغاز عملیات تکمیل بهره برداری فاز اول ورزشگاه 15 هزار نفری ولایت بروجرد افزود: طبق توافقات قبلی تسریع در تکمیل و بهره برداری تا پایان دولت دوازدهم را خواستارم. همچنین در تکمیل نیوجرسی و روشنایی مسیر بروجرد – اشترینان و تکمیل چهارخطه اشترینان- نهاوند تسریع گردد.

گودرزی ضمن تشکر از حوزه هنری کشور و وزارت ارشاد بابت نوسازی و تجهیز سینما فلسطین گفت: با توجه به آغاز نوسازی و تجهیز سینما آزادی تقاضا دارم در تکمیل و بهره برداری تسریع گردد.

نماینده مردم بروجرد در مجلس ضمن تشکر از شرکت گاز بابت اقدام گازرسانی به روستاهای شهرستان بروجرد ظرف 4 سال گذشته ادامه داد: شایسته است نسبت به نصب علمک و بهره برداری از گاز اندک روستاهای باقیمانده اقدام گردد.

وی افزود: منطقه ویژه اقتصادی بروجرد آماده طرح مجدد در شورای عالی مناطق آزاد و ویژه کشور است. با توجه به موافقت استاندار محترم، سازمان شهرک های صنعتی و دبیرخانه شورای عالی، تقاضا دارم معاون اول رئیس جمهور نسبت به تصویب نهایی جهت سازمان مسئولین شرکت شهرک های صنعتی مساعدت های لازم را مبذول فرماید.

گودرزی ضمن تشکر از وزارت کشور بابت تکمیل پرونده بخش شیروان و الحاق جهان آباد گفت: شایسته است جهت تعیین تکلیف نهایی و تصویب در هیات دولت تسریع گردد.

وی ضمن تشکر از وزارت راه و شهرسازی بابت آغاز عملیات اجرایی زیرگذر پادگان مهندسی افزود: تسریع در تکمیل پروژه مورد انتظار است. زیرگذر میدان کشتارگاه بروجرد از که از 24 باکس، 21 باکس آن حاضر گردیده است، یعنی عملا کار تمام شده و آماده حفاری جهت احداث است، اما متاسفانه راهداری استان حدود یک سال است تعلل می کند.

نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس ادامه داد: احداث زیرگذر میدان دام بروجرد که پیگیری آن 4 سال به طول انجامیده است که نقطه بسیار حادثه خیز است و ضروری است انجام گیرد، اما متاسفانه مدیرکل راهداری استان از کفایت لازم برخوردار نیست و پروژه ها را در زمان مقرر انجام نمی دهد.

وی افزود:  مردم روستاهای محور آبسرد از تاخیر طولانی در تعرض راه اصلی که بسیار حادثه خیز است، گله مندند. همچنین مردم یکی از روستاهای بروجرد اشترینان از وضعیت نامناسب راه های روستایی گله مندند، لذا لازم است وزیر راه و شهرسازی شخصاً پیگیری نموده و به این بی کفایتی پایان دهد.

گودرزی یادآدر شد: به فضل پروردگار از تمام گردنه ها عبور خواهیم کرد، کما اینکه از گردنه های بسیاری عبور کرده ایم، تهدیدها به فرصت تبدیل خواهد شد و آینده ایران روشن و پرافتخار است./

لینک کوتاه : https://gaharnews.ir/?p=4399

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.