• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
10
برای یک دوره چهارساله؛

عضویت حسن یزدانی در کمیسیون ورزشکاران اتحادیه جهانی

  • کد خبر : 6968
  • ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۹:۱۸
عضویت حسن یزدانی در کمیسیون ورزشکاران اتحادیه جهانی
حسن یزدانی قهرمان کشتی آزاد جهان و المپیک کشورمان با رأی کشتی گیران حاضر در رقابت‌های جهانی نروژ به مدت ۴ سال به عضویت کمیسیون ورزشکاران اتحادیه جهانی کشتی درآمد.

به گزارش پایگاه خبری گهر، انتخابات کمیسیون ورزشکاران اتحادیه جهانی کشتی در حاشیه رقابت‌های جهانی در شهر اسلو کشور نروژ برگزار شد.

بر این اساس فدراسیون کشتی کشورمان حسن یزدانی دارنده مدال‌های طلا و نقره المپیک و طلا، نقره و برنز جهان را به عنوان نماینده ایران در این انتخابات معرفی کرده بود که این کشتی‌گیر پرافتخار با رأی کشتی گیران حاضر در رقابت‌های جهانی نروژ برای چهار سال به عنوان عضو جدید این کمیسیون انتخاب شد.

تاماس لورینچ از مجارستان در کشتی فرنگی، یویی سوساکی از ژاپن در کشتی زنان، آرسن جلفالکیان از ارمنستان در کشتی فرنگی، لمار لیسی از کاستاریکا در کشتی آزاد، بلیسینگ ابورودودو از نیجریه در کشتی زنان و جسیکا لاورس مک بین در کشتی زنان از استرالیا بعنوان دیگر اعضای این کمیسیون انتخاب شدند.

کمیسیون ورزشکاران اتحادیه جهانی کشتی از سال ۲۰۱۳ و به منظور محافظت از حقوق و منافع کلیه ورزشکاران سبک‌های المپیکی اتحادیه جهانی راه اندازی شده و در دو دوره قبل حمید سوریان و کمیل قاسمی عضو کمیسیون ورزشکاران اتحادیه جهانی کشتی بودند./مهر

لینک کوتاه : https://gaharnews.ir/?p=6968

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.