• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
7
استاندار لرستان مطرح کرد؛

فاز اول سیمان سفید ازنا تابستان ۱۴۰۱ به بهره برداری می رسد

  • کد خبر : 7811
  • ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۰
فاز اول سیمان سفید ازنا تابستان ۱۴۰۱ به بهره برداری می رسد
استاندار لرستان از بهره‌برداری از فاز اول پروژه سیمان سفید شهرستان ازنا در تابستان سال‌جاری خبر داد.

به گزارش گهر، فرهاد زیویار امروز سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به جلسه با مدیر عامل بانک پاسارگاد به منظور مشارکت این بانک در پروژه‌های لرستان گفت: این جلسه که با حضور تیم اقتصادی استانداری لرستان همراه بود پیگیری‌های لازم در خصوص پروژه‌های مطروحه سفر اسفند ماه مدیر عامل بانک پاسارگاد به استان و سرمایه گذاری در اجرای طرح‌های اقتصادی انجام پذیرفت.

وی اظهار داشت: اجرای سد «معشوره»، ، مجتمع پرورش ماهی شش هزار تنی سپید دشت و گاوداری شش هزار رأسی دلفان از مهم‌ترین پروژه‌های مورد موافقت بانک پاسارگاد بود که در جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

استاندار لرستان افزود: در صورت اجرای توافقات حاصل شده در این جلسه، روند احداث طرح سیمان سفید ازنا سرعت بیشتری خواهد گرفت و پیش بینی می‌شود فاز اول این طرح در تابستان سال جاری با توان تولید هزار تن سیمان در روز به بهره‌برداری برسد.

زیویار ادامه داد: تأمین منابع مورد نیاز طرح گاوداری شش هزار رأسی دلفان و موضوع سرمایه‌گذاری بانک به منظور به بهره برداری رسانیدن مجتمع پرورش ماهی سپید دشت از دیگر پروژه‌های شاخص جلسه بود که توافقات خوبی در این زمینه نیز حاصل شد.

وی گفت: از دیگر مباحث مهم مطرح شده در جلسه، موضوع تأمین منابع مالی و سرمایه‌گذاری بانک پاسارگاد در اجرای طرح استراتژیک و اثر گذار سد «معشوره» بود که کلیات این طرح عمرانی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و گزارشی از وضعیت پروژه نیز ارائه شد.

استاندار لرستان بیان داشت: راه اندازی و تکمیل پروژه‌های استان نیازمند جذب اعتبارات و فراهم سازی شرایط برای مشارکت سرمایه‌گذاران است که این جلسه نیز در همین راستا با مدیر عامل بانک پاسارگاد در تهران برگزار شد.

لینک کوتاه : https://gaharnews.ir/?p=7811

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.