• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
6
فرماندار خرم آباد:

فعالیت آموزشی در مدارس ابتدایی خرم آباد مجازی شد

  • کد خبر : 7512
  • ۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۶
فعالیت آموزشی در مدارس ابتدایی خرم آباد مجازی شد
فرماندار خرم آباد گفت: فعالیت آموزشی مدارس ابتدایی خرم آباد به دلیل تغییر رنگ کرونایی مجازی می شود.

جعفر طولابی در جلسه ستاد کرونای این شهرستان با اشاره به سرعت تغییر رنگ بندی کرونایی شهرستان های مختلف کشور از جمله خرم آباد، دلیل این تغییرات سریع را سرعت بالای شیوع و همه گیری سویه اُمیکرون اعلام و آمادگی هر چه بیشتر اعضای ستاد و اجرای تمهیدات لازم را خواستار شد.

طولابی آمادگی همه جانبه اداره بهداشت شهرستان از نظر دارویی و درمانی را بسیار مهم ارزیابی کرده و رفع کمبودهای احتمالی را ضروری دانست.

وی با اشاره به تصمیم ستاد استانی کرونا مبنی بر مجازی شدن مقطع ابتدایی به مدت یک هفته، از مسئولین آموزش و پرورش خواست، آموزش حضوری سایر مقاطع با رعایت هر چه بیشتر پروتکل های بهداشتی انجام شود.

طولابی خواستار راه اندازی گشت های تخصصی و مشترک دستگاه های متولی وتشدید نظارتها مانند زمان پیک قبلی و کنترل دقیق تمامی مراکز خصوصا مراکز تجمعی نظیر رستوران ها و مراکز اقامتی شد.

فرماندار خرم آباد فعالیت همه صنوف خرم اباد و سالن های ورزشی و هتل ها و رستوران ها و همچنین ناوگان حمل و نقل درون و برون شهری را بر اساس سامانه هوشمند کنترل بیماری کرونا منوط به داشتن کارت واکسن و رعایت کامل پروتکل های بهداشتی دانسته و گفت در غیر این صورت از فعالیت صنوف با استفاده از اهرم های بازدارنده نظیر پلمب و معرفی به مراجع قضایی جلوگیری بعمل خواهد آمد.

وی برگزاری مراسمات ملی و مذهبی پیش رو در اماکن مسقف را طبق دستور ستاد ملی کرونا با رعایت محدودیت زمانی و جمعیتی و با رعایت تمامی پروتکل های اعلامی از سوی این ستاد عملی دانست.

طولابی بر ضرورت شتاب بخشی به روند واکسیناسیون با افزایش مراکز تزریق واکسن ثابت و سیار در برخی اماکن عمومی و مراکز تجمعی نظیر دانشگاه ها و فرهنگ سازی با استفاده از رسانه های جمعی، فضای مجازی و ترغیب کارکنان ادارات و استاتید و دانشجویان جهت تزریق واکسن توسط مسئولین دستگاه های اجرایی و مسئولین ادارات تاکید نمود.

 

لینک کوتاه : https://gaharnews.ir/?p=7512

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.