• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
16
نیاز تذکر مجمع نمایندگان لرستان نسبت به قطعی برق؛

لرستان خاموش می شود تا استان های برخوردار روشن بمانند.

  • کد خبر : 6632
  • ۰۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۴
لرستان خاموش می شود تا استان های برخوردار روشن بمانند.

استان لرستان از استان های جنوب غربی کشور است که در دامنه ی زاگرس واقع است و همین عامل باعث شده است این استان در تابستان دارای هوای معتدل تری نسبت به سایر استان های جنوبی و شمالی باشد. اما‌ با این حال که در لرستان سرانه ی برق مصرفی پایین از استان های پر […]

استان لرستان از استان های جنوب غربی کشور است که در دامنه ی زاگرس واقع است و همین عامل باعث شده است این استان در تابستان دارای هوای معتدل تری نسبت به سایر استان های جنوبی و شمالی باشد.
اما‌ با این حال که در لرستان سرانه ی برق مصرفی پایین از استان های پر مصرف می باشد و کارخانجات اندکی در این استان فعال هستند، باز شاهد خاموشی های گسترده در شهرهای لرستان داریم.
در شهریور ماه که دمای هوای در لرستان رو به خنکی می رود و کمتر از وسایل سرمایشی استفاده می شود ولی باز در شبانه روز شاهد قطعی های مکرر هستیم که اعتراضات شهروندان را به دنبال داشته است.
این قطعی های مکرر خساراتی زیادی به وسایل برقی شهروندان وارد کرده است و برای پیگیری خرابی های ناشی از قطعی برق، باید راهی طولانی طی شود.
گویا لرستان خاموش می شود تا استان های برخوردار شاهد خاموشی نباشند. لذا نیاز است مجمع نمایندگان لرستان نسبت به قطعی مکرر برق در استانی که سرانه مصرف بالایی ندارد، در مجلس شورای اسلامی اعتراض خود را نشان دهند.
در کل استان لرستان، به اندازه ی یک شهرستان شمالی یا جنوبی کشور کولر گازی وجود ندارد ولی لرستان باید جور روشنایی کولر های گازی را بکشد.

لینک کوتاه : https://gaharnews.ir/?p=6632

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.