• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
11
نقدی بر سفر یک روزه وزیر کشور به لرستان؛

لرستان نیازمند توجه ویژه است/ بایدها و نبایدها حلال مشکلات لرستان نیست!

  • کد خبر : 6899
  • ۱۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۹
لرستان نیازمند توجه ویژه است/ بایدها و نبایدها حلال مشکلات لرستان نیست!

احمد وحیدی وزیر کشور صبح روز دوشنبه ۱۲ مهرماه به لرستان سفر کرد. وزیر کشور در کنفرانس مطبوعاتی و در جمع خبرنگاران لرستانی گفت: طرح های راکد لرستان باید فعال شود! سرمایه گذار نباید معطل بماند! مهم ترین موضوع اینست که هیچ فردی در انواع سطوع مدیریتی خود را مسئول در قبال استان های کشور […]

احمد وحیدی وزیر کشور صبح روز دوشنبه ۱۲ مهرماه به لرستان سفر کرد. وزیر کشور در کنفرانس مطبوعاتی و در جمع خبرنگاران لرستانی گفت: طرح های راکد لرستان باید فعال شود! سرمایه گذار نباید معطل بماند!

مهم ترین موضوع اینست که هیچ فردی در انواع سطوع مدیریتی خود را مسئول در قبال استان های کشور نمی داند. وقتی که وزیر کشور در استان لرستان به صورت کلی دستور می دهد که کارخانجات راکد باید فعال شود، مشخص است که در سطح کلان برای راه اندازی مجدد این کارخانجات برنامه ای در نظر گرفته است.

در روزگاری که انواع شهرک های صنعتی و کارخانجات متعدد در بیابان های بی آب احداث می شود، ما از احیای کارخانجات تعطیل شده مان عاجزیم و کسی به فریادمان نمی رسد.

آنچه که در سخنان وزیر محترم کشور مغفول ماند این بود که چه کسی مسئول فعال کردن کارخانجات راکد در استان لرستان و جذب سرمایه‌گذار است؟ آیا دولت های گذشته دِین خود را نسبت به لرستان و مردم آن ادا کرده اند؟ جناب آقای وحیدی وزیر محترم کشور، استان لرستان و طرح های راکدش اگر قرار بود با فعل های “باید” یا “نباید” در محور توسعه قرار بگیرد که الان چنین در شاخص فلاکت و بیکاری رتبه نخست را نداشت.
❓ تمامی کودکان سرزمین مان نیز می دانند که کارخانجات و طرح های راکد باید فعال شوند تا عده ای به کار گرفته شوند.
❓ سوال اینجاست شما در سفرتان به لرستان چه ره توشه ای برایمان آورده اید یا برای احیای صنایع لرستان چه اقداماتی انجام خواهید داد؟
✍ ظفر پاپی|پایگاه خبری گهر

لینک کوتاه : https://gaharnews.ir/?p=6899

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.