• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
14
با حضور مسئولان استانی و شهرستانی:

مجتمع گردشگری، تفریحی مروک دورود کلنگ زنی شد

  • کد خبر : 7257
  • ۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۹
مجتمع گردشگری، تفریحی مروک دورود کلنگ زنی شد
مجتمع گردشگری، تفریحی مروک دورود با حضور مسئولان استانی و شهرستانی کلنگ زنی شد.

به گزارش پایگاه خبری گهر، روز شنبه ۲۰ آذر با حضور نماینده دورود و ازنا،امام جمعه شهرستان،فرماندار، حسن نژاد مدیر کل آب منطقه ای لرستان و فلاح وند معاون گردشگری لرستان کلنگ زنی شد.

مجتمع گردشگری تفریحی مروک دورود
این مجتمع گردشگری در سه فاز و با سرمایه گذاری شخصی رمضان آزادی  با برآورد مالی ۱۱۰ میلیارد تومان و با اشتغال ۴۵۰ نفر در سه فاز اجرایی می گردد.

رمضان آزادی سرمایه گذار طرح گردشگری مروک

رمضان آزادی سرمایه گذار طرح گردشگری مروک

حسین گودرزی نماینده دورود و ازنا با اشاره به واگذاری بخشی از دریاچه و محدوده سد مخزنی مروک شهرستان دورود در قالب طرح گردشگری، گفت: کل فضای آبی و خشکی در نظر گرفته شده برای این مجتمع گردشگری ۴۷ هکتار می باشد که ۳۵ هکتار آن آبی و ۱۲ هکتار در خشکی منظور می شود.

مجتمع گردشگری تفریحی مروک دورود
حاتم نیکبخت سرپرست میراث فرهنگی و گردشگری دورود بیان داشت : این طرح با سرمایه گذاری رمضان آزادی از اهالی منطقه و در مساحتی به میزان ۱۶ هکتار با سرمایه اولیه ۱،۱۰۰،۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال در ۳ فاز کنار دریاچه سد احداث می‌گردد.

نیکبخت اظهار داشت: دوره بازگشت سرمایه ۵ساله و نرخ بازده سرمایه ۲۵ درصد می باشد.

 

مجتمع گردشگری تفریحی مروک دورود
وی افزود: در صورت به بهره‌برداری رسیدن این طرح ۴۵۰ نفر  به‌صورت مستقیم  مشغول بکار می شوند که این امر موجب تحول چشمگیری در زمینه‌های مختلف اقتصادی و اجتماعی در شهرستان دورود و استان لرستان خواهد شد.

سرپرست میراث فرانگی و گردشگری دورود ادامه داد: فاز اول این مجتمع در ۴هکتار خشکی و ۳۵ هکتار سطح دریاچه سد احداث می گردد و شامل اقامتگاه بومگردی،بوفه، نمارخانه، سرویس بهداشتی، سیاه چادر،سیاه چادر،پرورش ماهی در قفس،قایقرانی و جت اسکی خواهد بود.

نیکبخت افزود: فاز ۲ در زمینی به مساحت ۳هکتار جهت مجموعه ورزش آبی و پارک آبی خواهد بود و فاز ۳ در ۵هکتار جهت هتلینگ و توسعه اقامتگاه بومگردی احداث می شود.
همچنین حسن نژاد مدیر عامل شرکت آب منطقه ای لرستان در این حاشیه این مراسم خاطرنشان کرد: در راستای تقویت و توسعه بخش گردشگری استان به عنوان یکی از محورهای سه‌گانه توسعه، طرح گردشگری سدمروک از دیگر پروژه‌های کلیدی و مهم در برنامه‌های عملیاتی است

 

لینک کوتاه : https://gaharnews.ir/?p=7257

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.