• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
7
معاون استاندار لرستان؛

محیط زیست لرستان برنامه سازماندهی دریاچه گهر را ارائه کند

  • کد خبر : 8926
  • ۰۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۷
محیط زیست لرستان برنامه سازماندهی دریاچه گهر را ارائه کند
معاون عمرانی استانداری لرستان تاکید کرد: محیط‌زیست استان طرح ساماندهی دریاچه «گهر» را آماده و ارائه کند.

به گزارش گهر به نقل از خبرنگار مهر، احمدرضا دالوند امروز دوشنبه در جلسه ساماندهی دریاچه «گهر»، گردشگری را از اولویت‌های استان برشمرد و اظهار داشت: گردشگری به عنوان یکی از بزرگترین و متنوع‌ترین صنایع دنیا می‌تواند باعث تحول و رشد اقتصادی در منطقه شود.

وی افزود: رشد سریع این صنعت تغییرات اجتماعی، اقتصادی و محیطی فراوانی را به دنبال دارد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان گفت: کشورهای توسعه یافته به خوبی به این مقوله پرداخته و با سرمایه‌گذاری در آن، زمینه‌های توسعه را در مناطق خود ایجاد کرده‌اند.

دالوند، افزود: در کشور ما به ویژه لرستان به خوبی به این موضوع پرداخته نشده و در بحث زیرساخت‌های گردشگری مشکلات زیادی داریم.

وی عنوان کرد: «گهر» از زیباترین دریاچه‌های کوهستانی ایران و کم نظیر در سطح جهان به عنوان یکی از ظرفیت‌های بسیار خوب استان در زمینه گردشگری محسوب می‌شود که اگر برنامه‌ریزی مناسبی داشته باشیم می‌تواند زمینه‌های رشد و توسعه منطقه را ایجاد کند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان با بیان اینکه مناطق گردشگری در استان رها شده و فاقد زیرساخت‌های لازم هستند، افزود: برای ساماندهی و مدیریت این مناطق نیاز به متولی داریم که دارای اهلیت باشد تا بتوان زمینه‌های رشد و توسعه صنعت گردشگری را فراهم کنیم.

دالوند با تاکید بر لزوم و حمایت مسائل فرهنگی و اخلاقی در مناطق گردشگری، گفت: محیط زیست طرح ساماندهی دریاچه «گهر» را آماده و در جلسات بعدی ارائه دهد، دستگاه‌های اجرایی نیز همکاری لازم را داشته باشند.

لینک کوتاه : https://gaharnews.ir/?p=8926

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.