• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
5
موی تای قهرمانی جهان- بانکوک؛

مدال برنز آرمان مرادی در مسابقات جهانی موی تای/ حضور دو بانوی موی تای کار در فینال

  • کد خبر : 8823
  • ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۴
مدال برنز آرمان مرادی در مسابقات جهانی موی تای/ حضور دو بانوی موی تای کار در فینال
پنجمین روز از مسابقات موی تای قهرمانی جهان با راهیابی دو نماینده تیم بانوان ایران به فینال و کسب یک مدال برنز توسط آرمان مرادی در وزن ۷۱- کیلوگرم به پایان رسید.

به گزارش گهر به نقل از مهر، در ادامه رقابت‌های موی تای قهرمان جهان که با حضور ورزشکارانی از ۱۰۲ کشور به میزبانی تایلند در شهر بانکوک جریان دارد، امروز سه شنبه ۱۹ اردیبهشت ماه، سه نماینده تیم اعزامی کشورمان در مرحله نیمه نهایی اوزان ۵۱- کیلوگرم، ۷۱- کیلوگرم و ۷۵+ کیلوگرم به روی رینگ رفتند که با صعود دو عضو تیم بانوان و شکست ناباورانه آخرین نماینده کشورمان در بخش مردان و کسب مدال برنز توسط وی همراه بود.

آرمان مردادی در ۷۱- کیلوگرم که با پیروزی برابر رقبایی از «تیرینیداد و توباگو» و «فلسطین» به نیمه نهایی راه یافته بود، در این مرحله برابر «ایلان رشید» دارنده مدال نقره مسابقات جهانی ۲۰۲۲ از فرانسه به روی رینگ رفت که در پایان و در یک مبارزه پایاپای با نتیجه ۲۸ بر ۲۹ مقابل بازنده شد و به مدال برنز دست یافت.

در دیدار نیمه نهایی وزن ۵۱- کیلوگرم بانوان، فاطمه ممانی موی تای کار با تجربه کشورمان برابر «والریا خاواتسیک» ورزشکار قدرتمند روس و دارنده عناوین مهمی چون مدال نقره و برنز جهان و طلای با نتیجه ۲۷ بر ۳۰ به برتری قاطع دست یافت و راهی مبارزه فینال شد. وی روز پنجشنبه برای تصاحب مدال طلا و دفاع از عنوان قهرمانی خود در مقابل «نور آمیشا بینتی» از مالزی به میدان خواهد رفت. وی در صورت کسب عنوان قهرمانی، برای سومین سال پیاپی، طلای این وزن را به خود اختصاص خواهد داد که از این جهت، یک رکورد جالب توجه برای بانوی کشورمان محسوب می‌شود.

در وزن ۷۵+ کیلوم رده سنی امید نیز آرزو دوستیان به دلیل سر وزن نرسیدن «دیو تران تی» از ویتنام پیروز و راهی مبارزه نهایی شد. وی روز پنجشنبه برای کسب مدال طلا به مصاف «خاولا دکالی» از مراکش خواهد رفت.

این دوره از مسابقات جهانی تا روز جمعه هفته جاری ادامه خواهد داشت.

لینک کوتاه : https://gaharnews.ir/?p=8823

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.