• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
6

مدیران ناکارآمد؛ سدی در مقابل توسعه و پیشرفت لرستان

  • کد خبر : 7326
  • ۰۳ دی ۱۴۰۰ - ۰:۲۴
مدیران ناکارآمد؛ سدی در مقابل توسعه و پیشرفت لرستان

بزرگترین سرمایه لرستان علاوه بر آب، خاک، طبیعت و … مردمانی است که همیشه پای نظام و انقلاب و رهبری ایستادند و در کلیه مناسبتها و مراسمات در صف اول هستند. 🔸 لرستان پتانسیل و ظرفیت های بسیار بالایی در حوزه های مختلف از جمله فرهنگی، گردشگری، ورزشی، کشاورزی و … دارد و این نعمات […]

بزرگترین سرمایه لرستان علاوه بر آب، خاک، طبیعت و … مردمانی است که همیشه پای نظام و انقلاب و رهبری ایستادند و در کلیه مناسبتها و مراسمات در صف اول هستند.

🔸 لرستان پتانسیل و ظرفیت های بسیار بالایی در حوزه های مختلف از جمله فرهنگی، گردشگری، ورزشی، کشاورزی و … دارد و این نعمات خدادادی می طلبد مدیران پای کار بیایند و با دلسوزی برای مردم این دیار خدمتگزاری کنند.

🔸 دیار مفرغ و بلوط، مدیرانی خدمتگزار و دلسوز می خواهد که نوکری مردم را افتخار بدانند و این عملکرد ضعیف توسط مدیران دستگاههای اجرایی شایسته ملت نیست.

🔸 متاسفانه در راس برخی ادارات لرستان مدیرانی ناکارآمد مشغول به فعالیت هستند که هیچ گونه اقدام عملی از دستش برنمی آید و بدلیل هزینه کردن در حوزه تبلیغات، برخی از فعالین فضای مجازی را با دوستی و رابطه و معامله پای کار آورده اند که آنها را مورد تشویق و ترغیب قرار دهند که این موضوع خود جای بحث فراوان دارد…

🔸 مردمان لرستان لیاقت و شایستگی بهترینها را دارند؛ می بایست مدیرانی به آنها خدمت کنند که در کنار ملت باشند و تکریم ارباب رجوع را بجا آورند و در واقع لرستان مدیرانی می خواهد که انقلابی و جهادی به پیکار عقب ماندگی ها بیایند، نه اینکه مدیران پشت میزی باشند …

🔸 لرستان مدیرانی می خواهد که پای کار باشند و آستین همت را بالا بزنند تا این استان در مسیر توسعه، رشد و آبادانی قرار بگیرد.

🔸 به نظر نگارنده؛ باید نسبت به انتصاب برخی از مدیران تجدیدنظر شود و تغییراتی در راس مدیریتی لرستان ایجاد شود و مسببین وضع امروز لرستان سریعا برکنار شوند و جناب استاندار از بین کارشناسان جوان، انقلابی، متعهد و جهادی همان دستگاه ها مدیران شایسته را انتخاب نماید، چرا که انتخاب مدیر خارج از مجموعه نیز اتلاف وقتی بیش نیست.

🔸 به هر حال انتظار می رود دولت مردمی و استاندار محترم، مدیرانی شایسته، کارآمد و لایق در راس ادارات استان بگمارد که وضعیت مردم لرستان که از نظر بیکاری، معیشت، اقتصادی و … در مضیقه هستند، کمی از مشکلات آنها کاسته شود و لرستان در مسیر پیشرفت و آبادانی قرار بگیرد.

🔸 هر کجای لرستان را واکاوی کنی مشکلات به وفور مشاهده می شود و امیدواریم هر چه سریعتر مدیران ناکارآمد تغییر کنند تا شاهد رشد و پویایی و شکوفایی در استان لرستان باشیم.

لینک کوتاه : https://gaharnews.ir/?p=7326

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.