• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
8
در مسابقات آسیایی کشتی آزاد؛

مرتضی قیاسی و علیرضا سرلک حریفان خود را در مسابقات کشتی قزاقزستان شناختند+ برنامه مسابقات

  • کد خبر : 8712
  • ۲۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۳:۰۹
مرتضی قیاسی و علیرضا سرلک حریفان خود را در مسابقات کشتی قزاقزستان شناختند+ برنامه مسابقات
مراسم قرعه کشی سی و ششمین دوره رقابت های کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی آسیا ظهر امروز در شهر آستانه قزاقستان برگزار شد و نمایندگان کشورمان حریفان خود را شناختند.

به گزارش گهر به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، نتایج قرعه کشی نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

در وزن ۵۷ کیلوگرم که ۱۲ نفر حضور دارند، علیرضا سرلک در دور نخست به مصاف ریکوتو آرای از ژاپن می رود و در صورت گذز این حریف،‌ در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی با امان از هند مبارزه می کند.

در وزن ۶۱ کیلوگرم که ۱۳ شرکت کننده دارد، یاسین رضایی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم و در مرحله یک چهارم نهایی با برنده کشتی میان هیون سیک سونگ از کره جنوبی و بین از سنگاپور مصاف می دهد.

در وزن ۶۵ کیلوگرم که ۱۴ کشتی گیر حضور دارند، رحمان عموزاد پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم و در مرحله یک چهارم نهایی با برنده مبارزه میان سنجر مختار از قزاقستان و کریم از عراق کشتی می گیرد.

در وزن ۷۰ کیلوگرم که ۱۶ شرکت کننده دارد، مرتضی قیاسی در دور نخست به مصاف عنایت اولله از پاکستان می رود و در صورت گذز از این حریف در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی با برنده مبارزه میان مصطفی احمداف از تاجیکستان و بین از سنگاپور کشتی می گیرد.

در وزن ۷۴ کیلوگرم که با حضور ۱۶ کشتی گیر برگزار می شود، حسین ابوذری در دور اول با ماگومدرسول اصلویف از بحرین مبارزه می کند و در صورت غلبه بر این کشتی گیر، در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی با برنده کشتی میان ارزو شامیل ایساکوف از اردن و جعفر چولبایف از ازبکستان کشتی می گیرد.

در وزن ۷۹ کیلوگرم که ۱۲ نفر حضور دارند،‌ امیرحسین کاووسی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم به مصاف برنده مبارزه میان خیدیر سیف الدین اف از بحرین و آدیلت ماراتبایف از قرقیزستان می رود.

در وزن ۸۶ کیلوگرم که ۱۳ نفر حضور دارند، علیرضا کریمی در دور اول با گوان اوک کیم از کره کشتی می گیرد و در صورت غلبه بر این حریف در دور دوم و در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف زوشن لین از چین می رود.

در وزن ۹۲ کیلوگرم که ۱۲ نفر شرکت کرده اند، ارشک محبی در دور نخست به مصاف آراش یوشیدا از ژاپن می رود و در صورت پیروزی بر این کشتی گیر، در دور دوم و در مرحله یک چهارم نهایی با گانخویاک گانباتار از مغولستان دیدار می کند.

در وزن ۹۷ کیلوگرم که ۱۱ نفر حضور دارند،‌ مجتبی گلیج در دور اول با اولزیسایخان باسانتسوگت از مغولستان پیکار می کند و در صورت گذر از این حریف در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف تاکاشی ایشیگورو از ژاپن می رود.

در وزن ۱۲۵ کیلوگرم که ۱۱ کشتی گیر در آن حضور دارند، امیررضا معصومی پس از استراحت در دور نخست،‌ در دور دوم و در مرحله یک چهارم نهایی با ضیاموحامت صفراف از ترکمنستان مبارزه می کند.

برنامه مسابقات کشتی گیران کشورمان به شرح زیر است:

پنج شنبه ۲۴ فروردین ماه:
ساعت ۹:۰۰ تا ۱۲:۳۰: مسابقات مقدماتی و شانس مجدد اوزان ۵۷، ۶۵، ۷۰، ۷۹ و ۹۷ کیلوگرم کشتی آزاد
ساعت ۱۵:۳۰ تا ۱۸:۳۰: مسابقات فینال و رده بندی اوزان ۵۷، ۶۵، ۷۰، ۷۹ و ۹۷ کیلوگرم کشتی آزاد

جمعه ۲۵ فروردین ماه:
ساعت ۹:۰۰ تا ۱۲:۳۰: مسابقات مقدماتی و شانس مجدد اوزان ۶۱، ۷۴، ۸۶، ۹۲ و ۱۲۵ کیلوگرم کشتی آزاد
ساعت ۱۵:۳۰ تا ۱۸:۳۰: مسابقات فینال و رده بندی اوزان ۶۱، ۷۴، ۸۶، ۹۲ و ۱۲۵ کیلوگرم کشتی آزاد

 

لینک کوتاه : https://gaharnews.ir/?p=8712

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.