• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
12
امام جمعه شهرستان دورود؛

مسئولین در فشار حداکثری نقش پادزهر را جهت خنثی کردن توطئه دشمنان دارند.

  • کد خبر : 7383
  • ۱۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۲
مسئولین در فشار حداکثری نقش پادزهر را جهت خنثی کردن توطئه دشمنان دارند.
نماز جمعه شهرستان دورود به امامت حجت الاسلام والمسلمین سید مصطفی حسینی نوری در مصلی امام خمینی (ره) این شهربرگزار شد .

به گزارش پایگاه خبری گهر،حجت الاسلام والمسلمین سید مصطفی حسینی نوری در خطبه اول نماز جمعه دورود با اشاره ویژگی ها و فضایل سردار دل هل، شهید حاج قاسم سلیمانی گفت:  امام علی (ع)  در جمله ای گهربار فرموده اند:”لم تعرفونی الان، تعرفونی غدا” یعنی عظمت برخی از افراد چنان بزرگ است که ما نمی توانیم آنها را درک نماییم.این افراد فقط عاشق خدا هستند،به غیر از خدا چیز دیگری را نمی بینند و به غیر از خدا به هیچ چیزی فکر نمی کنند. سردار سلیمانی نیز از آن دسته افرادی بود که تمام کارهایش بجز برای رضای الهی نبود. او تا زمان حیاتش آموزگاری بزرگ بود و بعد از شهادتش مکتب و راهنمایی برای دیگران شد.

حجت الاسلام والمسلمین سید حسینی نوری در خطبه‌ دوم این هفته نماز جمعه دورود در سخنانی با سفارش همگان به تقوای الهی، اخلاص در کارها و مسئولیت‌ها اظهار داشت: اخلاص به این معناست که انسان در کارهایش، مسئولیت‌هایش و… هیچ انگیزه‌ای غیر از رضایت خداوند را دنبال نکند.

وی در ادامه با اشاره به اوج گیری فناوری اطلاعات گفت:نکته ای که باید مد نظر مردم و حاکمیت باشد اوج گیری فناوری اطلاعات است و قطعا حاکمیت و حکومتی که در این زمینه برنامه داشته باشد و سرمایه گذاری کند او قدرت دارد و حکمرانی می کند.اراده ملتش به دست خودش است و تصمیم می گیرد که چه صدایی شنیده شود و چه صدایی شنیده نشود و یا چه صدایی در چه زمانی شود و در چه زمانی شنیده نشود.

وی با اشاره به تغییر شکل استبداد بیان داشت: شکل استبداد امروزه به استبداد اطلاعاتی تغییر کرده است و به جای سیطره جغرافیایی کشورها،ذهن و اراده جوامع را کنترل می کند.

حجت الاسلام والمسلمین  حسینی نوری در ادامه در تذکر به کنترل قدرت مجازی دشمن تصریح کرد: رهبر عزیر انقلاب چندین بار در خصوص کنترل اراده و قدرت مجازی دشمن هشدار داده اند و این هشدار باید جدی گرفته شود و در راه اندازی شبکه ملی اطلاعات باید تسریع شود و ارتقای سواد اطلاعاتی مردم مدنظر قرار گیرد.

وی متذکر گردید: تمام تلاش آمریکا و استبداد در طول ۴۰ سال عمر باشکوه انقلاب اسلامی تضعیف هویت اسلامی و انقلابی است و مهم ترین ابزار آن نفوذ است.شیوه ی نفوذ ابزاری است که استکبار و صهیونیسم از آن استفاده می کنند.

حسینی نوری افزود: در فشار حداکثری نقش مسئولین مهم ترین پادزهر است و مسئولین با حرکات و اقدامات جهادی و انقلابی می توانند نقشه های دشمنان را خنثی کنند.ضعف های مدیریتی باید رفع شوند و تنها راه کارآمدی یک مسئول در بدنه کشور اینست که نگاه جهادی و انقلابی داشته باشد.

وی در پایان خطبه دوم با بیان مشکلات روستای سفیدکن منطقه سیلاخور دورود گفت: در بازدیدی که از این روستا داشته ام اهالی این روستا از عدم حضور مسئولین در این روستا گلایه داشته اند که نیاز است میئولین بخش و شهرستان جهت رسیدگی به مشکلات روستای سفیدکن در  این روستا حضور یابند.

لینک کوتاه : https://gaharnews.ir/?p=7383

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.