• امروز : چهارشنبه - ۲۹ فروردین - ۱۴۰۳
7
فرمانده انتظامی دورود:

معتمدان،ریش سفیدان وبزرگان طوایف سرمایه های اجتماعی پلیس هستند

  • کد خبر : 8965
  • ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۲
معتمدان،ریش سفیدان وبزرگان طوایف سرمایه های اجتماعی پلیس هستند
فرمانده انتظامي شهرستان دورود گفت: معتمدان، ریش سفیدان وبزرگان طوایف سرمایه های اجتماعی پلیس هستند.

به گزارش پایگاه خبری گهر  به نقل از پایگاه پلیس؛ سرهنگ” جمشید سیاه منصور” بیان داشت: ضمن توجه به ظرفیت های بالای نقش معتمدان، ریش سفیدان و بزرگان طوایف، همکاری و تعاملات متقابل را در شناسایی و کمک به کشف جرم در جهت استقرار نظم و امنیت در جامعه موثر دانست و عنوان کرد: استفاده از ظرفیت معتمدان و ریش سفیدان در راستای ارتقای احساس امنیت در جامعه بسیار مهم است.

وی اظهار داشت: تعامل همه جانبه مردم در بحث امنیت اجتماعی و اینکه هر فرد به عنوان عضوی از جامعه نسبت به امنیت فردی و اجتماعی خود در جامعه بایستی احساس مسئولیت کند در تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی از وظایف هر مسلمان محسوب می شود.

سرهنگ سیاه منصور با اشاره به اثرات مثبت حضور معتمدان و همکاری و تعامل آنان با پلیس، تصریح کرد: بی شک در بلند مدت منافع حاصل از حضور ریش سفیدان ، معتمدان و افراد با نفوذ محلات برای ارتقای ضریب امنیت اجتماعی به مردم خواهد رسید.

فرمانده انتظامی شهرستان دورود خاطرنشان کرد: معتمدان و بزرگان با نفوذ، به عنوان افراد آگاه و مطلع جامعه با فرهنگ سازی و اطلاع رسانی به موقع و صحیح در بین مردم می توانند همراه پلیس در پیشرفت امنیت اجتماعی در سطح جامعه بوده و نقش بی بدیلی را ایفا کنند.

این مقام انتظامی بیان کرد: ماموریت اصلی و مهم پلیس، تامین امنیت جامعه و مقابله با هر نوع نا امنی است که در این راستا همکاری مردم و ریش سفیدان در حل اختلافات محلی، نقش به سزایی در پیشگیری از جرائم و آسیب های اجتماعی دارد.

وی در خاتمه ضمن تقدیر از تعامل بزرگان و ریش سفیدان در اجرای ماموریت های پلیس گفت: ما از همکاری ریش سفیدان وبزرگان طوایف با پلیس استقبال می کنیم چون هدف ما جلب رضایت و تامین امنیت برای شهروندان است.

لینک کوتاه : https://gaharnews.ir/?p=8965

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.