• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
7
ستاد انتخابات لرستان:

میزان مشارکت مردم در لرستان :48 درصد

  • کد خبر : 5941
  • ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۲
میزان مشارکت مردم در لرستان :48 درصد
رئیس ستاد انتخابات لرستان گفت: مشارکت مردم استان در انتخابات، ۴۸ درصد بوده است

محمود ثمینی پیش از ظهر امروز ۲۹ خردادماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به منتخب مردم که در راس قوه اجرایی قرار گرفتند تبریک می‌گویم.

وی با بیان اینکه منتظریم تا رسما ستاد انتخابات کشور منتخب مردم را اعلام کند، افزود: همچنین به مردم لرستان که مشارکت مناسبی داشتند تبریک می‌گویم.

رئیس ستاد انتخابات لرستان مشارکت مردم استان را ۴۸ درصد اعلام کرد و با بیان اینکه تاکنون در هفت شهر استان تجمیع آرا صورت گرفته است و هیات‌های اجرای آن را به ستاد اعلام کردند، بیان کرد: مابقی شهرهای استان تا چند ساعت آینده اعلام خواهد شد.

ثمینی در ادامه با اشاره به منتخبین در شهرستان کوهدشت گفت: در این شهرستان کامران تیموری با ۸۶۸۲ رای، محمد حسین نوری دیالی ۷۴۷۱ رای، تیمور گراوند ۷۱۱۹، اصغر طهماسبیان ۷۰۱۴، سجاد طرهانی ۶۸۸۱ رای، رضا میرزایی اصل ۶۸۱۸ و امین شیخی آرام ۶۴۲۸ رای به عنوان منتخبین مردم کوهدشت در شورای اسلامی شهر معرفی شدند.

وی با اشاره به منتخبین در شهرستان پلدختر اضافه کرد: در این شهرستان مجتبی حسینی با ۴۴۱۴ رای، شهرام عزیزی با ۳۲۷۱ رای، غیب الله کاظمی با ۳۲۳۸ رای، محمد رحمتی واشیان با ۲۸۹۰ رای و روح الله کلانتری با ۲۸۶۳ رای به عنوان منتخبین مردم در شورای اسلامی شهر معرفی شدند.

ثمینی گفت: در شهرستان رومشکان نیز فیروز زارع نژاد با ۱۰۴۷ رای، پیمان امرایی با ۹۹۵ رای، کیومرث محمدی با ۹۵۱ رای، یارحسن امرایی با ۹۳۵ رای و مسعود منصوری با ۸۹۶ رای به عنوان منتخب مردم در شورای شهر معرفی شدند.

رئیس ستاد انتخابات لرستان بیان کرد: در شهرستان بروجرد نیز محمد پاپی ‌نژاد ۸۵۱۳ رای، اشرف کاظمیان ۶۳۴۹ رای، محسن تنه کار ۶۰۰۹ رای، احسان دالوند ۵۰۸۲ رای، اشرف چگنی ۵۰۴۳ رای، میثم گودرزی ۵۰۰۸ رای، احمدرضا محمدی ۴۳۶۳ رای، امیر شاهوردی ۳۹۱۳ رای و غلامعباس یاراحمدی با۲۷۳۰ رای به عنوان منتخبین مردم معرفی شدند.

وی ادامه داد: در شهرستان ازنا نیز عبداله ذلقی با ۴۳۱۷ رای، مسعود صالحی با ۳۸۳۲ رای، عباس جانبزرگی با ۳۲۶۷ رای، حمید نیکدل با ۳۱۹۱ رای و شاپور ساکی با ۲۴۷۸ رای به عنوان منتخبین مردم معرفی شدند.

ثمینی بیان کرد: در چگنی نیز چنگیز نامداری با ۴۲۵ رای، هوشنگ امیری با ۳۴۷ رای، محمد مراد امیری با ۳۳۴ رای، مرتضی رحیمی نصیر با ۳۳۰رای و اصغر حسنوند با ۳۰۶ رای به عنوان منتخبین مردم معرفی شدند.

رئیس ستاد انتخابات لرستان عنوان کرد: همچنین در خرم‌آباد کرم نعمتی با ۸۶۸۰ رای، حجت اله احمدی پور با ۸۵۱۷ رای، حمیدرضا صفریان با ۸۳۷۸ رای، مجید دریکوند با ۷۸۷۹ رای، یونس امرایی با ۷۲۵۱ رای، رضا بیرانوند با ۶۶۷۵ رای، عباس قلاوندی با ۶۰۱۴ رای، هوشنگ نصیری با ۵۸۵۴ رای و هادی زینی وند مقدم با ۵۴۱۰ رای به عنوان منتخبین مردن در خرم‌آباد معرفی شدند.

لینک کوتاه : https://gaharnews.ir/?p=5941

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.