• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
8

نحوه شهادت مرزبان لرستانی در بانه کردستان

  • کد خبر : 6647
  • ۱۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۵
نحوه شهادت مرزبان لرستانی در بانه کردستان
در درگیری شب گذشته استوار دوم «رضا سپهوند» با رشادت در برابر اشرار مسلح و ضد انقلاب ایستادگی کرد و مجروح شد که به دلیل شدت جراحات وارده به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

به گزارش گهر،  « رضا سپهوند» مرزبان خرم آبادی که صبح روز گذشته راهی محل خدمت خود در هنگ مرزی بانه شده بود، شامگاه(۱۱ شهریور) در درگیری با اشرار به شهادت رسید.

« رضا سپهوند» در درگیری با اشرار مسلح ایستادگی کرد و مجروح شد که به دلیل شدت جراحات وارد به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

 استوار دوم «رضا سپهوند» مرزبان لرستانی هنگ مرزی بانه، حین درگیری با اشرار مسلح در مرز «گله سوره» این شهرستان به شهادت رسید.

نحوه شهادت شهید رشید سپهوند

شب گذشته مرزبانان نیروی انتظامی در حین کنترل و پایش نوار مرزی با کاروان قاچاقچیان مواجه شدند و بلافاصله با اخذ موضع مناسب ، عرصه را بر متجاوزان و قاچاقچیان تنگ کردند و قاچاقچیان که خود را در محاصره دیدند با استفاده از تاریکی شب و پوشش کوهستانی منطقه به سمت خاک کشور مقابل فرار کردند.
در این درگیری، ستوانسوم “رشید سپهوند” با رشادت و مقتدرانه در برابر قاچاقچیان ایستادگی کرد و مورد اصابت گلوله قرار گرفت، که با انتقال وی به بیمارستان “صلاح الدین ایوبی” بانه، تلاش کادر درمانی و پزشکی برای این مرزبان غیور موثر واقع نشد و به دلیل شدت جراحات وارده به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

 

لینک کوتاه : https://gaharnews.ir/?p=6647

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.