• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
3

نحوه فعالیت مدارس شهری و روستایی لرستان اعلام شد

  • کد خبر : 7625
  • ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۴
نحوه فعالیت مدارس شهری و روستایی لرستان اعلام شد
سرپرست آموزش و پرورش لرستان، نحوه فعالیت مدارس شهری و روستایی این استان با توجه به شیوع امیکرون را اعلام کرد.

به گزارش گهر، سید عیسی سهرابی امروز شنبه در گفت و گو با رسانه‌ها با اشاره به نحوه فعالیت آموزشی مدارس شهری با توجه به شیوع کرونا اظهار داشت: فعالیت آموزشی مدارس شهری همه دوره‌های تحصیلی لرستان در شهرستان‌های با رنگ بندی کرونایی قرمز شامل خرم آباد، چگنی، بروجرد، ازنا و الیگودرز، سلسله و دلفان، دورود، کوهدشت و پلدختر به صورت مجازی و در بستر شبکه شاد برگزار می‌شود.

وی تاکید کرد: کلاس‌های دروس کارگاهی و مهارتی هنرستان‌های فنی حرفه‌ای و کار دانش با رعایت تمامی پروتکل‌ها و گروه بندی دانش آموزان به صورت حضوری برگزار می‌شود.

سرپرست آموزش و پرورش لرستان بیان داشت: کلاس‌های پایه دوازدهم با گروه بندی دانش آموزان در قالب دو یا سه گروه در صورت تشخیص شورای مدرسه با رعایت تمامی پروتکل‌ها به صورت ترکیبی حضوری و مجازی برگزار می‌شود.

سهرابی در ادامه با اشاره به نحوه فعالیت آموزشی در مدارس روستایی گفت: فعالیت آموزشی مدارس روستایی بالای ۳۰ نفر استان به صورت مجازی در بستر شبکه شاد برگزار می‌شود و فعالیت آموزشی مدارس کمتر از ۳۰ نفر جمعیت با گروه بندی دانش آموزان و با رعایت تمامی پروتکل‌ها به صورت حضوری و یا ترکیبی حضوری و مجازی برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: در شهرستان رومشکان به عنوان تنها شهرستان استان با وضعیت رنگ بندی کرونایی نارنجی نیز فعالیت آموزشی مدارس شهری پیش دبستانی و دبستانی به صورت مجازی در بستر شبکه شاد و فعالیت آموزشی مدارس دوره اول و دوم متوسطه به صورت ترکیبی حضوری و مجازی) خواهد بود.

سرپرست آموزش و پرورش لرستان تاکید کرد: حضور کادر اجرایی مدارس در تمامی مدارس شهری و روستایی استان الزامی است.

لینک کوتاه : https://gaharnews.ir/?p=7625

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.