• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
8
هوای لرستان ناپایدار می‌شود؛

هشدار سطح زرد هواشناسی در لرستان صادر شد

  • کد خبر : 8816
  • ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱:۲۷
هشدار سطح زرد هواشناسی در لرستان صادر شد
معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی لرستان از حاکمیت شرایط جوی ناپایدار و صدور هشدار زرد هواشناسی در این استان خبر داد

به گزارش گهر به نقل از تسنیم، زینب اکبری با اشاره به حاکمیت شرایط جوی ناپایدار در لرستان اظهار داشت: هشدار سطح زرد هواشناسی در این استان صادر شده است.

وی با اشاره به وزش باد شدید در لرستان و وقوع تندبادهای لحظه‌ای افزود: احتمال سقوط اشیا، احتمال خسارت به برخی سازه‌ها، خیزش گردوغبار و کاهش میدان دید افقی پیش‌بینی می‌شود.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی لرستان از بالا بودن ضرایب بالای ناپایداری در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه جاری خبر داد و عنوان کرد: رگبارهای بهاری و گاهی همراه با رعدوبرق در اغلب نقاط این استان پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به رگبار تگرگ و صاعقه در برخی نقاط لرستان بیان کرد: شرایط جوی ناپایدار در مناطقی از شمال و جنوب شرق این استان نمود بیشتری دارد.

اکبری به مخاطرات پیش روی هواشناسی در لرستان اشاره کرد و گفت: اختلال در تردد، لغزندگی سطح جاده‌ها، احتمال جاری‌شدن رواناب و آب‌گرفتگی معابر ازجمله مخاطرات شرایط جوی ناپایدار در این استان است.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی لرستان با اشاره روند کاهشی دماهای روزانه در فردا ابراز کرد: شرایط جوی ناپایدار غروب چهارشنبه از جو این استان خارج می‌شود.

لینک کوتاه : https://gaharnews.ir/?p=8816

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.