• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
8
کارخانه سیمان دورود را منصفانه نقد کنیم

کارخانه سیمان نماد شهر دورود است/منصفانه نقد کنیم

  • کد خبر : 625
  • ۲۹ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۱
کارخانه سیمان نماد شهر دورود است/منصفانه نقد کنیم
روزگاری کارخانه سیمان دورود در سه شیفت مجزا و به صورت شبانه روزی بیش از 20درصد از سیمان کشور را تامین می کرد. کارخانه ای که رفاه کارگران خود را در اولویت اول قرار داده بود.

روزگاری کارخانه سیمان دورود در سه شیفت مجزا و به صورت شبانه روزی بیش از 20درصد از سیمان کشور را تامین می کرد. کارخانه ای که رفاه کارگران خود را در اولویت اول قرار داده بود.

کارخانه ای که هر فردی آرزوی اشتغال در آن را داشت و با درآمد این کارخانه چندین تیم مختلف ورزشی تشکیل شد و رقابت های بسیاری به حمایت کارخانه سیمان دورود برگزار شد.

شاید مهمترین رقابت که آن چندین کشور خارجی نیز شرکت داشتند را مسابقات جام همبستگی دانست که قبل از انقلاب در رشته کشتی در شهر دورود برگزار شد.

کارخانه سیمان دورود اولین فروشگاه تعاونی را در منطقه بحرین برای کارگران خود افتتاح نمود و 800 واحد سازمانی برای کارگران خود ساخت .

ما در این مقاله قصد تعریف و تمجید از خدمات این واحد بزرگ صنعتی در دورود که اکنون نفس هایش به شماره افتاده است نداریم ولی باید خدمات این کارخانه مهم در صنعت کشور را برای آنان که کورکورانه چشم به دود این کارخانه دوخته اند بازگو کرد تا بدانند نقد منصفانه چگونه است.

تیم های فوتبال سیمان دورود در لیگ های شهرستان، استان و دسته سوم کشور بازی می کرده است.

تیم کشتی آزاد سیمان دورود که در روزگاری نه چندان دور در سال 1387-88 در  لیگ کشتی کشور شرکت نمود و نام و آوازه شهر دورود را در لیگ کشتی برجسته نماید.

خدماتی که این کارخانه به شهر دورود و خانواده های دورودی کرده است انکار ناپذیر است.

آنچه مشخص و مبرهن است آلودگی هایی است که هر کارخانه با خود به همراه دارد. آلودگی این واحد صنعتی در برابر شهرهای صنعتی و کشورهایی که صنعت جهان را در دست دارند هیچ می باشد.

چشم امید چندین خانواده و فرزندان آنان به چرخ تولید این کارخانه بسته شده است پس با مطالب و تصاویر خود در خصوص آلودگی های کارخانه سیمان آب در آسیاب مخالفین و مغرضین این واحد صنعتی نریزیم.

لینک کوتاه : https://gaharnews.ir/?p=625

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.