• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
7
فرمانده انتظامی لرستان از کشف ۱۰۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در شهرستان دورود و دستگیری دو نفر در این رابطه خبر داد.

کشف 100 کیلوگرم تریاک در شهرستان دورود

  • کد خبر : 4096
  • ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۱
کشف 100 کیلوگرم تریاک در شهرستان دورود

سردار حاجی محمد مهدیان نسب امروز شنبه در جمع خبرنگاران گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری پلیس شهرستان دورود در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت افرادی در امر تهیه و توزیع مواد مخدر و جابجایی مقادیری مواد مخدر از جنوب کشور به مقصد استان‌های مرکزی با هماهنگی مقام قضائی وارد […]

سردار حاجی محمد مهدیان نسب امروز شنبه در جمع خبرنگاران گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری پلیس شهرستان دورود در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت افرادی در امر تهیه و توزیع مواد مخدر و جابجایی مقادیری مواد مخدر از جنوب کشور به مقصد استان‌های مرکزی با هماهنگی مقام قضائی وارد عمل شدند.

وی ادامه داد: با تعقیب و مراقبت پلیسی یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ توقیف و در بازرسی از داخل خودرو مقدار ۱۰۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ۲ نفر دستگیر شد.

فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به ارجاع پرونده این سوداگران مرگ به مراجع قضائی، از شهروندان خواست که در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه موارد تهیه، توزیع و فروش مواد مخدر، موضوع را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.

لینک کوتاه : https://gaharnews.ir/?p=4096

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.