• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
7
نقدی بر فعالیت کاسبان انتخاباتی؛

گردنه ی باج گیرو در پوشش فضای مجازی

  • کد خبر : 5890
  • ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۱
گردنه ی باج گیرو در پوشش فضای مجازی

ظفر پاپي؛ امروز جهت تهیه گزارش با چند تن از نامزدهای انتخاباتی شهرستان دورود تماس گرفتم که متوجه موضوعی دردناک و غیرقابل باور شدم.قصد نوشتن گزارشی در خصوص فعالیت های انتخاباتی شدم که با فهمیدن این موضوع کلا از نوشتن آن منصرف شدم. یکی از این نامزدها می گوید: که از چندماه گذشته یکی  از […]

ظفر پاپي؛ امروز جهت تهیه گزارش با چند تن از نامزدهای انتخاباتی شهرستان دورود تماس گرفتم که متوجه موضوعی دردناک و غیرقابل باور شدم.قصد نوشتن گزارشی در خصوص فعالیت های انتخاباتی شدم که با فهمیدن این موضوع کلا از نوشتن آن منصرف شدم.
یکی از این نامزدها می گوید: که از چندماه گذشته یکی  از فعالین مجازی به بهانه ی انجام تبلیغ در فضای مجازی با تماس گرفتند و وقتی از ایشان قیمت گرفتم دیدم که با دادن قیمت گزاف قصد خالی کردن جیب بنده را دارد.
وی در ادامه گفت: با فهمیدن این فرد از همکاری با او انصراف دادم تا اینکه دیدم در گروه هایی که اختیار دارد به صورت علنی من را تخریب می کند.
هنگامی که به سراغ او  رفتم دیدم که با یکی از خانم هایی که برای  شورای شهر ثبت نام کرده در حال گفت و گوست که با دیدن بنده ناگهان شوکه شدند.

این صحبت های تنها یکی از  نامزدهاست. فکر می کردم که شاید بحث خصومت یا اختلافاتی در میان باشد که اینگونه می گوید اما با شنیدن صحبت های دونامزد دیگر کاملا مطمئن شدم که چه نیئت پلیدی  در میان است.
این تنها گوشه ای از درد و دل یکی از نامزدهای شورای شهر دورود است.
فردی دیگر خود با تماس با پایگاه خبری گهر از برخی از افراد که خود را “خبرنگار” و منتسب به به یکی از مسئولین شهر معرفی می کنند خبر داد که این افراد با دادن از آنان گروکشی  می کنند و در صورت ندادن باج سبیل، به صورت پیام های مردمی تخریب می شوند.
یکی از نامزدها حرف متفاوتی دارد.این‌فرد که سابقه ی عضویت در شورای شهر را دارد می گوید:این افراد با حمایت از یک عضو خاص از شورا و پشتیبانی از طرف این فرد، دست به تخریب طرف مقابل می زنند و با انواع اکانتها در فضای مجازی به تخریب گسترده می پردازند.
این عضو اسبق می افزاید: بنده از طریق شکایت و پیگیری توانستم به فرد اصلی تخریب گر برسم و چهره ی پنهان آنها را رو کنم.
اما همه فعالین در این عرصه باید بدانند که فعالیت های آنها کاملا شناخته شده است و کاملا هویداست که از چه فرد یا افرادی پشتیبانی می گیرند و به تخریب چه افرادی می پردازند.

اصل و وظیفه ی فعالین مجازی دعوت همگانی به شرکت در  انتخابات است نه اینکه کیسه ای بدوزیم برای کسب پول های بادآورده با منبعی نامعلوم!

لینک کوتاه : https://gaharnews.ir/?p=5890
  • نویسنده : ظفر پاپی
  • ارسال توسط :
  • منبع : اختصاصی پایگاه خبری گهر
  • 514 بازدید
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.