• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
6
رقابت های کشتی آزاد و فرنگی پیشکسوتان قهرمانی کشور:

یک طلا و برنز بر گردن پیشکسوتان کشتی فرنگی دورود

  • کد خبر : 8152
  • ۲۰ تیر ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۹
یک طلا و برنز بر گردن پیشکسوتان کشتی فرنگی دورود
رقابت های کشتی پیشکسوتان کشور در فریدونکنار با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.
به گزارش گهر؛ رقابت های کشتی آزاد و فرنگی پیشکسوتان قهرمانی کشور گرامیداشت زنده یاد سید ذبیح اله محمدی مربی فقید فریندونکار، طی روزهای ۱۱ تا ۱۶ تیرماه در سالن شهدای شهر فریدونکنار استان مازندران برگزار شد و در پایان تیم مازندران بعنوان قهرمانی در جمع گروه های پنجگانه دست یافت.
در رشته کشتی فرنگی و وزن ۷۰ کیلوگرم مهدی چگنی دلاور دورودی توانست با غلبه بر رقبای خود و پس از ۵ کشتی سنگین به مدال طلای این رقابت ها دست پیدا کند و به عنوان عضو تیم ملی راهی مسابقات جهانی لهستان می شود.
جدول مسابقات مهدی چگنی در پیشکسوتان
داود هداوند دیگر دلاور دورودی که با تیم تهران و در وزن ۱۳۰ کیلوگرم در این رقابت ها شرکت کرده بود،توانست به مدال برنز دست پیدا کند.
داود هداوند در گفت وگو با پایگاه خبری گهر گفت:بعد از چند سال که کلا از کشتی دور بودم با تقریبا ۲۰ روز تمرین تقریبی وارد این مسابقات شدم با توجه به اینکه وزن عادی بنده ۱۰۰ کیلو می باشد در وزن ۱۳۰ کیلو شرکت کردم و با این وجود از حریف مازندرانی جلو بودم و ۲بار ایشان را به پل زدم ولی متاسفانه امتیاز میزبانی این اجازه رو نداد که دست بنده بالا برود و الباقی مسابقات را با پیروزی پشت سر گذاشتم و با توجه به وزن کم بنده کمیته فنی در نظر دارد که در مسابقات جهانی در ۱۰۰ کیلوگرم شرکت کنم امیدوارم بتوانم در مسابقات جهانی بهترین مدال رو بیاورم.
بنده کارمند راه‌آهن تهران هستم و از زحمات جناب آقایان کاظم منش، قهرمانی و علیزاده که بنده رو حمایت کردن تشکر میکنم و در راس از مدیر عامل محترم راه آهن ج.ا.ا جناب دکتر صالحی تشکر میکنم و امیدوارم بتوانم اعتماد ایشان را بیشتر از قبل جهت پیشبرد ورزش راه آهن جلب کنم.
لینک کوتاه : https://gaharnews.ir/?p=8152

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.