• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
6
رئیس اورژانس کرمانشاه خبر داد؛

۲ کشته و ۱۶ زخمی براثر سانحه تصادف مینی بوس دانش آموزان کرمانشاهی

  • کد خبر : 7217
  • ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۱
۲ کشته و ۱۶ زخمی براثر سانحه تصادف مینی بوس دانش آموزان کرمانشاهی
رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه از فوت ۲ نفر و مصدومیت ۱۶ نفر دیگر بر اثر سانحه تصادف مینی بوس دانش آموزان کرمانشاهی خبر داد.

به گزارش گهر، هومن رفیعی  اظهار کرد: صبح امروز بر اثر مه گرفتگی سانحه تصادف بین یک دستگاه مینی بوس سرویس دانش آموزان با یک دستگاه ماشین سنگین در محور مواصلاتی هلشی به ماهیدشت به وقوع پیوسته است.

 

وی با اشاره به کشته و زخمی شدن ۱۸ دانش آموز در این سانحه تصادف، افزود: بر اثر این سانحه رانندگی ۲ نفر از دانش آموزان در صحنه تصادف جان باختند و ۱۶ نفر از دانش آموزان توسط نیروهای اورژانس به بیمارستان طالقانی کرمانشاه منتقل شده‌اند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه تصریح کرد: پس از اطلاع مرکز فوریت‌های پزشکی استان کرمانشاه از این تصادف سریعاً ۶ دستگاه آمبولانس به همراه اتوبوس آمبولانس مرکز اورژانس کرمانشاه برای انتقال و رسیدگی به حال مصدومان به محل وقوع تصادف اعزام شدند.

رفیعی خاطر نشان کرد: حال تعدادی از دانش آموزان به علت سانحه تصادف مطلوب گزارش نشده که پس از انتقال به بیمارستان طالقانی کرمانشاه اقدامات پزشکی برای آنها انجام خواهد گرفت.

لینک کوتاه : https://gaharnews.ir/?p=7217

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.